Трамваї в Києві можуть поїхати по залізничних коліях


Трамваї в Києві можуть поїхати по залізничних коліях

“Київпастранс” розглядає три варіанти маршрутів за проектом “трам-трейн” у Києві.

Про це йдеться в оголошенні “Київпастрансу” в газеті “Хрещатик” від 27 лютого, передає “Інтерфакс-Україна”.

КП “Київпастранс” має намір розробити техніко-економічне обґрунтування за проектом реконструкції транспортної мережі швидкісного рейкового транспорту для з’єднання районів лівобережної та правобережної частин Києва (“трам-трейн”) із запланованим введенням в експлуатацію в 2020 році.

“Наземний безпересадочний маршрут буде непідвладним транспортним дорожнім заторам. Він з’єднає житловий масив Троєщина з правобережною частиною Києва, пройде по межі адміністративно-ділового ядра міста, біля районів з найбільшою щільністю робочих місць, залізничний вокзал і завершить свій маршрут на Борщагівці, не охопленої метрополітеном”, – йдеться в оголошенні.

В ТЕО розглядається три варіанти маршрутів з’єднання міського електропоїзда з використанням діючої інфраструктури Борщагівської та Троєщинської ліній швидкісного трамвая з Київським залізничним кільцем.

Перший маршрут: від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст. Троещина-2, по Південному півкільцю міської електрички через ж/м Березняки, з переходом на Борщагівську лінію швидкісного трамвая в районі центрального залізничного вокзалу.

Далі за чинною лінією легкорельсового транспорту до ст. Кільцева дорога, з організацією заїзду в депо ім. Шевченка через трамвайну лінію по просп. Академіка Корольова.

Другий маршрут: від вул. Милославської по Троєщинський лінії швидкісного трамвая до ст. Троещина-2, по Південному півкільцю міської електрички через ж/м Березняки, через Караваєві дачі з заїздом в депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Третій маршрут: від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст. Троещина-2, по Південному півкільцю міської електрички через ст. Київ-Петрівка із заїздом в депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Як вказується в оголошенні, “трам-трейн” не потребує нових трамвайних і залізничних шляхів, потрібно тільки об’єднати існуючу інфраструктуру в одну комбіновану транспортну систему: колії Троєщинського швидкісного трамвая, залізничні колії, по яких зараз курсує міська електричка та колії Борщагівського швидкісного трамвая.

Громадські слухання по ТЕО пройдуть через 30 днів з дати публікації оголошення.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

В Контексті Finance.ua
Опитування