0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

Британські інженери пропонують живити поїзди сонячною енергією


Британські інженери пропонують живити поїзди сонячною енергією

Ідея залізничного сполучення на сонячній енергії, яка спершу виникла з руху «зелених», виявилася життєздатною і може вилитися в пілотний проект, про який розповіли інженери Імперського коледжу Лондона в доповіді Riding Sunbeams.

Суть пропозиції британських інженерів зводиться до того, щоб встановити вздовж залізничних колій сонячні панелі і подавати отриману електрику безпосередньо у вигляді тягового струму, виключивши з ланцюжка енергомережу. Завдяки цьому можна було б уникнути проблем з піковими навантаженнями на мережу і обмеженою ємністю мережі в деяких регіонах.

«Багато залізничних ліній проходять там, де існує великий потенціал з точки зору сонячної енергії, але де важко отримати доступ до електромереж», – пояснює професор Тім Грін. Проект Імперського коледжу почався з протестів жителів села Балькомбе в Західному Суссексі проти проведення поблизу геологорозвідувальних бурових робіт. Рух переріс в ініціативу щодо повного забезпечення жителів села енергією з відновлюваних джерел. На заваді на цьому шляху стало те, що місцева енергомережа була недостатньо ємною, щоб прийняти сонячну енергію без дорогого переобладнання. Професор Грін, який теж живе в Балькомбе, запропонував вирішити проблему по-новому. Однак знайдене рішення підходило не тільки для цього села, а й для всієї Британії.

Однією з переваг цього проекту є те, що сонячні панелі зазвичай виробляють постійний струм від 600 до 800 вольт, а залізниці в сільській місцевості також працюють на постійному струмі в 750 В. Тому відсутня необхідність у перетворенні постійного струму в змінний, якв тягло б за собою втрати. Крім того, там, де поїзди використовують постійний струм, зазвичай є підстанції приблизно через кожні 3 км дороги, що також зручно для розміщення сонячних панелей.

Інженерам ще належить розібратися з деякими невирішеними технічними завданнями, наприклад, як і коли подавати сонячну енергію на третю рейку. У цьому їм допоможуть фахівці компанії Turbo Power Systems, які займаються розподілом і управлінням енергією для залізниць, повідомляє Engineer.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua
Опитування