Що значить заборона криптовалютної реклами на Facebook для Litecoin


Що значить заборона криптовалютної реклами на Facebook для Litecoin

Криптовалютна сфера сповнена чуток і пліток. Принаймні, вона зберігає великі надії в несприятливих ситуаціях, як зараз.

Альткойни можуть рости на тлі рекламної кампанії або швидко падати і відступати на хвилі FUD в соцмережах. Цей ринок відрізняється від будь-якого іншого і великою мірою керується імпульсами. Ця галузь все ще на початковому етапі розвитку, тому зв’язки можна проводити між великими авторитетними компаніями, криптовалютами і потенційним прийняттям блокчейну.

Криптовалютний простір наповнився спекуляціями, коли Чарлі Лі продав всі свої запаси Litecoin, а ходлери почали губитися в здогадах, як валюта виживе без свого творця. Litecoin прорвався в грудні з ростом більше 300% всього за тиждень. Він досяг позначки близько 370 доларів, і потім трохи впав, при цьому втративши більше 60%.

За даними ZeroHedge, в зв’язку з цим виникли звинувачення в інсайдерській торгівлі, оскільки Лі – колишній технічний директор Coinbase. Він категорично заперечував це, стверджуючи, що продав запаси, щоб уникнути потенційного конфлікту інтересів з іншими компаніями, які можуть почати використовувати Litecoin. Звісно, Лі досить багато заробив на продажу своїх монет, і тепер може писати в Twitter все, що забажає, без негативних наслідків. Крім того, падіння Litecoin почалося після додавання Bitcoin Cash на Coinbase. Bitcoin Cash і Litecoin є покращеними версіями біткойна в частині швидкості і вартості транзакцій.

Взаємозв’язок між Litecoin, Coinbase і Facebook

Приблизно в той же час, коли Лі продав свої запаси, Coinbase оголосила про призначення одного з колишніх керівників Facebook Девіда Маркуса до складу своєї ради директорів. Раніше Маркус був відповідальним за Messenger на Facebook, а також президентом Paypal, тому у нього великий досвід в сфері технологій для мобільних пристроїв.

Після всього цього, на початку січня Марк Цукерберг написав, що він «має намір зайнятися вивченням» криптовалют:

«На тлі зростання невеликої кількості великих технологічних компаній і використання технологій урядами для контролю над громадянами, багато хто впевнений, що технологія тільки централізує владу, а не навпаки. Але існують важливі контртренди, як шифрування і криптовалюти, які забирають владу у централізованих систем і повертають її людям. Але їм властивий ризик – їх важче контролювати. Я зацікавлений у вивченні позитивних і негативних аспектів цих технологій і їх найкращих варіантів використання в наших послугах».

Раніше на цьому тижні гігант серед соціальних мереж оголосив, що платформа вводить заборону на рекламу ICO і криптовалют, а також те, що в компанії назвали «фінансовими продуктами і послугами, часто пов’язаними з облудними або нечесними методами просування».

Заплутані мотиви

Можна провести аналогію між продажем Лі для уникнення конфлікту інтересів і забороною потенційних конкурентів на Facebook. Якби компанія була щиро зацікавлена ​​в захисті користувачів від «шахрайства», вона б застосовувала суворіші заходи до шахраїв, які працюють на платформі і поширюють сками, кліки-наживки і шахрайські веб-сайти. Facebook все одно залишається розсадником обману і шахрайства, з рекламою ICO або без неї, а більшість криптовалютних груп уражені ними. Видалення криптовалютної реклами прокладе шлях для нового партнера, воно навряд чи має стосунок до запобігання шахрайства.

Час покаже, чи стане Facebook партнером Litecoin, проте, Чарлі Лі торік в своєму пості в Twitter натякнув, що на Litecoin очікує величезний сюрприз.

Якщо Facebook дійсно планує прив’язати свій бізнес до криптовалют і/або технології блокчейн, як натякнув сам Цукерберг, будь це засноване на Litecoin або іншій платформі, його дії знаходять сенс – заборона на рекламу криптовалют не залишить конкурентам жодного шансу і дозволить Facebook зайняти монопольну позицію на ринку, використовуючи свою величезну платформу для інтегрування в масивну аудиторію.

Як би там не було, в 2018 криптовалюти очікують великі можливості, якщо тільки всім вдасться подолати цунамі FUD в ЗМІ і зосередитися на основних принципах і технології.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування