УЗ заощадить 1,3 млрд грн в 2018 році завдяки сильному зниженню податку за користування землею — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

УЗ заощадить 1,3 млрд грн в 2018 році завдяки сильному зниженню податку за користування землею

Казна та Політика
353
Верховна Рада встановила для “Укрзалізниці” на поточний рік єдину ставку податку за користування земельними ділянками на рівні 0,25%.
Це дозволить компанії заощадити 1,3 млрд гривень, повідомляє медіацентр УЗ “Магістраль”.
Крім того, завдяки скасуванню акцизу на дизпаливо для локомотивів і всюдихідної техніки УЗ зможе заощадити в цьому році ще 1,1 млрд гривень.
“По земельній ренті суспільству фактично повернули пільгову податкову ставку на користування земділянками. Вона була втрачена після того, як в 2015 році податок на землю став одним з основних джерел наповнення міських і селищних бюджетів, а місцеві депутати отримали право визначати його розмір. Тому ставки для УЗ фактично зросли в 250 разів – до 3% від нормативної грошової оцінки на земельні ділянки в межах населених пунктів та до 5% – за межами населених пунктів у разі відсутності нормативної грошової оцінки”, – повідомляє медіацентр.
За словами директора УЗ з економіки та фінансів Андрія Рязанцева, муніципальна влада непередбачувано міняла розмір земельної ренти, тому щомісяця зростали відрахування компанії на сплату податку до місцевих бюджетів. В середньому по Україні ставка земельного податку для УЗ коливалася в межах 1,25-1,3% від оціночної вартості ділянки.
У користуванні УЗ перебуває понад 230 тис. га землі, 80% – під об’єктами залізничної інфраструктури. У 2015 році УЗ сплатила 350 млн гривень податків за користування земділянками, а в 2017-му – вже 1,6 млрд гривень. За словами Рязанцева, якби депутати не підтримали пропозицію УЗ щодо повернення пільгового оподаткування, то в поточному році УЗ довелося б сплатити близько 3 млрд гривень за користування землею, а так вона заплатить близько 300 млн гривень.
Рязанцев також зазначив, що скасування акцизу на дизпаливо для локомотивів і всюдиходів є справедливим для УЗ, бо її рейкова техніка не їздить по дорогах і таким чином УЗ не повинна робити відрахування в Дорожній фонд, з якого фінансується ремонт доріг.
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас