Нові алгоритми Facebook знижують охоплення публікацій ЗМІ і брендів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Нові алгоритми Facebook знижують охоплення публікацій ЗМІ і брендів

Фондовий ринок
764
12 січня засновник Facebook Марк Цукерберг розмістив на своїй сторінці великий пост, в якому пояснив нову політику соцмережі. Публікації ЗМІ і брендів у стрічках витісняють записи звичайних користувачів, що суперечить баченню компанії.
“Ми створили Facebook, щоб допомогти людям залишатися на зв’язку”, – говорить Марк.
Це чудові новини для користувачів соціальної мережі. Тепер у новинній стрічці відображатимуться тільки реально цікаві пости. Це зробить проведення часу в Facebook набагато приємнішим, на думку власника компанії.
Але що робити підприємцям? Ця новина говорить про те, що вартість клієнта, який прийшов з Facebook, значно підвищиться. І інтернет-бізнесменам вже зараз є сенс шукати альтернативні варіанти просування.
Чому Telegram – найперспективніша альтернатива Facebook у 2018
Розберемо переваги месенджера на прикладі нового каналу Олеся Тимофєєва, ідейного натхненника найбільшого в Східній Європі саміту з інтернет-маркетингу – Лабораторії Онлайн Бізнесу
  • Користувач самостійно формує стрічку
Підписуючись на канали, людина відразу виділяє для себе найцікавіші, включає повідомлення і, можливо, закріплює їх у списку чатів:
  • Високий показник відкривань повідомлень
Публікації набирають багато переглядів. Приклад: на канал підписано 3133 людини. Запис збирає приблизно 5,4 тис. переглядів, що становить 172%:
Нові алгоритми Facebook знижують охоплення публікацій ЗМІ і брендів
Для порівняння, в співтоваристві у ВКонтакте з 66,6 тис. передплатників запис приблизно за той же час збирає близько 1.9 тис. переглядів. Це 3%. Різниця колосальна.
Нові алгоритми Facebook знижують охоплення публікацій ЗМІ і брендів
Нові алгоритми Facebook знижують охоплення публікацій ЗМІ і брендів
Швидке зростання аудиторії
У Telegram доступні нові цікаві формати взаємодії з передплатниками: повідомлення, аудіо- та відеофайли. Це викликає інтерес. Так, всього один рекламний пост в Instagram допоміг набрати понад 2 000 передплатників в Telegram всього за добу.
А протягом ще 9 днів кількість користувачів збільшилася ще на 1 000 вже органічно.
Зниження охоплення в Facebook для брендів – не найкраща новина спочатку 2018 року. Але назвати її поганою не можна. Тому що завжди є альтернативні інструменти. Їх принцип роботи може відрізнятися, але це не означає, що ефективність буде нижчою. Головне, стежити за актуальними способами просування бізнесу в інтернеті і трендами digital-маркетингу.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас