Електролітаки замінять три види авіатранспорту — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Електролітаки замінять три види авіатранспорту

Технології&Авто
1123
У 2020 році Airbus, Rolls-Royce і Siemens проведуть перші льотні випробування гібридного літака на основі пасажирського повітряного судна BAE 146. Guardian дізнався у технічного директора Rolls-Royce подробиці розробки, а також з’ясував, які види повітряних суден в першу чергу перейдуть на електротягу.
Через 3 роки Airbus, Rolls-Royce і Siemens проведуть перші льотні випробування гібридного літака E-Fan X. В основі конструкції ляже пасажирський літак BAE 146. Інженери замінять один з чотирьох турбовентиляторних газових двигунів BAE 146 на гібридний двигун. Його роботу забезпечать акумулятори та бортовий генератор на авіаційному паливі.
Після перших випробувань буде замінений ще один газотурбінний двигун, а також активовані акумулятори для зльоту і набору висоти. Проектуванням газотурбінного двигуна, генератора і електронних компонентів займеться Rolls-Royce.
За словами технічного директора Rolls-Royce Пола Штайна, компанії вирішили створювати гібридний мотор, тому що технології поки не дозволяють побудувати повністю електричний пасажирський літак. Але в міру розвитку технологій ситуація буде змінюватися, впевнений Штайн.
Техдиректор Rolls-Royce назвав три категорії літаків, які першими перейдуть на електротягу. До першої категорії відносяться авіатаксі – невеликі літальні апарати, розраховані на 1-4 пасажирів, з запасом ходу не більше 120 км. «Для таких суден акумулятори вже практично готові», – сказав Штайн. Ймовірно, саме цим пояснюється зростання популярності літаючих автомобілів, а саме так зараз прийнято називати невеликі повітряні таксі. Guardian наводить для прикладу стартап Terrafugia. що належить китайській Geely, а також словенську компанію Pipistrel. Свою версію авіатаксі розробляє і Airbus. У 2015 році спроектований компанією двомісний мінілітак E Fan перетнув Ла-Манш.
Другий ринок, який виграє від переходу на електротягу, – це регіональні літаки на 10-100 пасажирів. Якраз такий літак у компанії планують випустити до 2030-х років. «Наше завдання – це літальний апарат з нерухомим крилом і гібридною установкою, розрахований на регіональні перельоти», – зазначив Штайн.
І, нарешті, третій ринок – це ринок комерційних перевезень на короткі відстані. На ньому поки домінують вузькофюзеляжні Airbus A320 і Boeing 737.
Експерт з аеронавтики Бьорн Ферм вважає, що повітряні судна з маленькою протяжністю польоту точно скоро перейдуть на електродвигуни. Більші літаки в найближчі 30 років можуть бути тільки гібридними. «Для далеких польотів це поки нереально. Для цього повинен відбутися справжній прорив в розробці акумуляторів», – говорить він.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас