0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

Електромобільне майбутнє. Споживання нафти може скоротитися на третину


Електромобільне майбутнє. Споживання нафти може скоротитися на третину

Провідні автоконцерни в 2017 оголосили про перехід на випуск електромобілів у найближчі два десятиліття. Це може мати серйозний вплив на ринок енергоресурсів.

Основною подією року для майбутнього світового ринку нафти стала заява міністра індустрії і інформаційних технологій Китаю Сінь Гобін, що прозвучала в першій декаді вересня. Він сказав, що уряд Китаю погоджує з іншими зацікавленими інстанціями дату остаточної заборони на продажі автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Зверніть увагу – не саму заборону, а дату її введення.

Слідом за чим «історія понеслася вскач, стукаючи копитами по черепах дурнів»: вже на другий день після заяви китайського міністра найбільший в світі автовиробник, німецький Volkswagen, який сильно постраждав в ході нещодавнього «дизельгейту», заявив, що з 2030 року випускатиме виключно електромобілі, для чого інвестує €20 млрд в свою програму електромобілів і ще €50 млрд витратить на закупівлю батарей для них; трьома тижнями пізніше про перехід в «найближчому майбутньому» на електромобілі заявив найбільший автовиробник Північної Америки – концерн General Motors, ще тижнем пізніше, презентуючи оновлену стратегію компанії.

Якщо підсумувати, то виходить, що три з чотирьох найбільших ринків – Китай, Європа, Японія – вже втрачені для автомобілів на ДВЗ. Прискорило процес те, що європейська влада кинулися наздоганяти Китай і на початку листопада «щоб не втратити технологічне лідерство» Єврокомісія запропонувала скоротити на 30% до 2030 норми викиду СО2 – в порівнянні з 2021, що означає скорочення викидів CO2 з нинішніх 130 г/км до 66,5 г/км в 2030. Тобто практично в два рази, за допомогою цього заходу Єврокомісія розраховує домогтися того, щоб «до 2030 року 30% нових автомобілів були оснащені електродвигунами або іншими альтернативними двигунами».

Навіть ОПЕК, у якої, як ми всі розуміємо, найбільш консервативний погляд на електромобілізацію світового автопарку, в своєму прогнозі вказала, що з 2035 року відмова від двигуна внутрішнього згоряння покладе початок безперервному скороченню споживання нафти, яке до 2040 року скоротиться на 3-5%. Але, як це водиться у ОПЕК, до ложки дьогтю в своєму прогнозі вона додала бочку меду: на погляд його аналітиків попит на нафту в період 2018-2035 рр. зросте на третину.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування