0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

Що відбувається з «тяжким» автопромом в Україні


Що відбувається з «тяжким» автопромом в Україні

У 2017 році Чернігівський і Бориспільський автозаводи збільшили експорт своєї продукції в ЄС на 7%, а також розробили автобус стандарту Євро-6 «Тюльпан».

«Тюльпан» демонстрували на автомобільній виставці в Кортрейку (Бельгія), і нам вдалося зацікавити європейських покупців. «Тюльпан» орієнтований на європейські ринки, тому що комерційний перевізник в Україні таку машину дозволити собі не може”, – розповів директор ТОВ «Торговий дім «Еталон Авто» Вадим Шкарупін.

Основну масу замовлень виробникам зараз забезпечує держсектор.

«На сьогодні трендом на українському ринку стало те, що 90% продажів продукції – це бюджетні продажі, і тільки 10% – комерційні. Справа в тому, що у перевізників практично повна відсутність грошей, відсутність кредитування. А ось муніципальні замовники, навпаки, купують техніку», – сказав президент корпорації «Еталон» Володимир Бутко.

У 2017 році «Еталон» продав 5 тролейбусів Чернігову, свідомо уступивши близько $10 тис через різницю в курсі валют, що виникла вже після закінчення тендеру. У корпорації кажуть, що ринок електротранспорту в Україні дуже привабливий – ЄББР та Інвестиційний банк дали кредит в 400 млн євро на те, щоб міста купували тролейбуси і трамваї. Однак, українські виробники скаржаться на конкуренцію з боку Білорусі.

«На жаль, тенденція така, що всюди перемагають білоруські виробники. Ми пропонуємо тролейбуси по 130 тис євро, а в підсумку в тендерах перемагають білоруси з цінами 170 тис. Враження таке, що хтось уклав з білорусами договір і дав їм «зелену лінію». Якби ми так поводилися в Білорусі, ми б тут же стали персонами нон грата», – каже Володимир Бутко.

Також у корпорації кажуть, що не проти спробувати виробляти спецавтомобілі для швидкої і ДСНС.

«Перспективи заповнити ринок і самим залишитися в плюсі у нас є. Автомобілів для ДСНС і швидкої допомоги не вистачає. Те ж і якщо говорити про автобуси – парк на 80% в старому стані. Пожежних та рятувальних машин різної спеціалізації в Україні не вистачає близько 2500 тис, а швидких – близько 4500 тис. Є велика потреба в сільських громадах, райцентрах. Заради цього, я думаю, можна створити підприємство і працювати над цією темою. Це не разові закупівлі», – сказав Володимир Бутко.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування