Віртуальна реальність відкриє новий смак їжі


Віртуальна реальність відкриє новий смак їжі

Доповнена і віртуальна реальність прокладають шлях у харчову промисловість. Незважаючи на все ще високу вартість технології, її потенціалом можуть скористатися власники ресторанів, шеф-кухарі і любителі домашньої кухні, вважає TechCrunch.

Однією з найбільш відчутних переваг VR є використання технології для послідовного і всебічного навчання персоналу. Сучасний процес передачі навичок працівникам громадського харчування вимагає багато часу і коштів. Віртуальна реальність, з іншого боку, дозволяє занурити новачка в деталізований цифровий світ, де можна безпечно моделювати найбільш поширені робочі ситуації та виконувати вправи, від приготування страв і варіння кави до обслуговування натовпів покупців в годину-пік.

AR, накладаючи додаткові шари інформації на об’єкти реального світу, дозволяє швидше запам’ятовувати потрібну інформацію, полегшує управління складним устаткуванням і, в разі поломки, дає можливість отримувати інструкції щодо ремонту, не викликаючи майстра на місце.

Здивувати міленіалів непросто, але VR це поки що вдається. Компанії відкривають віртуальні бари на висоті пташиного польоту, дозволяють клієнтам пірнати за рибою і морепродуктами на морське дно в окулярах VR, використовують голографічні зображення, щоб розповісти про історію та технології створення коньяку або сиру. Є і більш екстремальні задумки — наприклад, дати можливість відвідувачам ресторану випробувати унікальний досвід: їсти одну страву, а очима сприймати зовсім іншу.

Доповнена реальність може стати містком між споживачем, продуктом і контентом продукту. Можливість отримання додаткової інформації, візуальних стимулів і взаємодії дають виробникам шанс поєднати реальний і цифровий світи так, що перехід між ними буде непомітний. Навівши смартфон на продукти, куплені в супермаркеті, можна буде отримати не тільки інформацію про поживну цінність, країну походження та термін придатності, але і рецепт їх приготування. Компанія HoloYummy пішла ще далі, забезпечивши кулінарну книгу Домінік Кренн «Метаморфози смаку» тривимірними голограмами страв.

Вже майже рік в Мілані працює супермаркет майбутнього, де інформацію про кожний продукт можна отримати в доповненій реальності. Датчики розпізнають продукт і повідомляють його харчову цінність, наявність алергенів і весь його шлях від грядки до прилавка.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua