НКРЗІ звітуватиме про якість інтернету і мобільного зв'язку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

НКРЗІ звітуватиме про якість інтернету і мобільного зв'язку

Технології&Авто
425
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ), затвердила перелік телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2019 році для забезпечення інформування споживачів про рівні якості.
Згідно з повідомленням на веб-сайті НКРЗІ, протягом 2018 року оператори зобов’язані забезпечити проведення відповідних випробувань показників якості, а також оприлюднити інформацію та подати до НКРЗІ звіти за підсумками 2018 року не пізніше 30 січня 2019 року.
Зокрема, як обов’язкові до оприлюднення комісія затвердила наступні показники послуг фіксованого телефонного зв’язку:
  • Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку;
  • відсоток справних таксофонів;
  • відсоток заявок про пошкодження телекоммережі, відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності;
  • відсоток неуспішних викликів для міжміських, місцевих і викликів до служб екстреної допомоги (СЕД);
  • відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації;
  • відсоток викликів у систему інформаційно-довідкового обслуговування оператора, які відповідають нормам за часом відповіді;
  • відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності;
  • відсоток неуспішних викликів для національних викликів, коефіцієнт недоступності мережі;
  • відсоток встановлених з’єднань, які закінчилися передчасним роз’єднанням не за ініціативою абонента для національних з’єднань;
  • відсоток неуспішних спроб приєднання до мережі з комутацією пакетів;
  • відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації;
  • середня швидкість передачі даних (HTTP), а також відсоток недоставлених SMS-повідомлень.
Для послуг з надання доступу до мережі інтернет:
  • відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування;
  • відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності;
  • відсоток успішних реєстрацій в мережі для послуг з доступу до інтернету;
  • відсоток відмов реєстрації в мережі для послуг з доступу до інтернету;
  • час затримки передачі даних в один бік для послуг з доступу до інтернету.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас