Штучним м'ясом зацікавилися продовольчі корпорації — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Штучним м'ясом зацікавилися продовольчі корпорації

Технології&Авто
728
Найбільші міжнародні продовольчі корпорації Cargill, Nestle і Tyson — роблять ставку на штучне м’ясо. Вони поділяють думку про те, що в найближчі 25 років близько 20% світового ринку м’яса буде складати новий продукт, пише Fast Company.
За словами виробників, штучне м’ясо, синтезоване в лабораторних умовах, обіцяє стати затребуваним продуктом за рахунок низки переваг: воно має смак не гірший за натуральне, при цьому не накачане антибіотиками, не було вирощено поруч із загазованою трасою, не передбачає вбивства живих істот і, до того ж, буде коштувати дешевше. Вже сьогодні стартап Beyond Meat продає бургери з «чистого м’яса» в 19 тис. магазинів і ресторанів по всій Америці, отримавши рік тому інвестиції від Tyson — найбільшого виробника м’яса в США.
Голова Tyson прогнозує, що в найближчі 25 років близько 20% світового ринку м’яса буде складати новий продукт. Інвестуючи в рослинне і чисте м’ясо, виробники прагнуть зменшити ризик втрати частки на своєму ринку. Аналітики Rabobank, великого міжнародного банку, що спеціалізується на інвестиціях в галузі сільського господарства, вважають, що зростання популярності нового продукту — це «тривожний дзвінок» для фермерів і компаній, які вирощують велику рогату худобу.
Nestle пішла іншим шляхом, інвестувавши в рослинне м’ясо. В цьому році компанія придбала Sweet Earth Foods, яка робить такі продукти, як «Harmless Ham» і «Benevolent Bacon». Nestle прогнозує, що до 2020 року розмір ринку продуктів на основі рослинного білка складе $5 млрд.
Cargill, одна з найбільших приватних компаній в світі, сьогодні повністю переглядає свій бізнес після публікації своїх перших за кілька років щоквартальних втрат у 2015 році. Компанія створила акселератор стартапів, який буде працювати протягом трьох років, щоб залучити інновації і перебудувати свій бізнес на основі ідей з усього світу.
Коли в квітні Cargill продала свої останні кормові бази для худоби, вона заявила, що хоче звільнити кошти для інвестицій в альтернативні галузі. Чотири місяці по тому, разом з Біллом Гейтсом і Річардом Бренсоном, компанія приєдналася до раунду інвестицій у розмірі $17 млн у Memphis Meats — стартап, який, як і The Meat, вирощує яловичину і курку з клітин, а не на фермах.
«Як ми зможемо нагодувати світ через 30 років, не зруйнувавши екосистему? — сказав Бретт Брол, керуючий директор Cargill. — Це складно, але я вірю, що коли є великі проблеми і є великі можливості, підприємці, як правило, розуміють, як їх вирішити».
Компанія Beyond Meat продає бургери з штучного м’яса в тисячі магазинів по всій Америці, а також поставляє котлети у великі мережі ресторанів. Тепер стартап має намір вивести виробництво на новий рівень за рахунок нового притоку інвестицій, у тому числі від великого виробника м’яса.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас