Dell, General Motors, Microsoft об'єднали зусилля в рамках кампанії з використання переробленого океанічного пластику


Dell, General Motors, Microsoft об'єднали зусилля в рамках кампанії з використання переробленого океанічного пластику

Декілька великих технологічних і виробничих компаній (Dell, General Motors, Microsoft, Trek Bicycle, Interface, Van de Sant, Humanscale, Bureo і Herman Miller) виступили з відкритою ініціативою NextWave. В її рамках планується створити і розвивати перший в світі ланцюжок поставок, в якому буде використовуватися перероблений океанічний пластик в промислових масштабах. Також компанії будуть поступово скорочувати використання інших видів пластику в своїй діяльності.

Дану ініціативу вже підтримали Програма ООН з навколишнього середовища (UN Environment), інститут 5Gyres, Лондонське зоологічне товариство (Zoological Society of London) і Інститут вивчення нових матеріалів (New Materials Institute) при Університеті Джорджії. В якості радників будуть залучатися вчені та захисники, щоб стежити за дотриманням інтересів місцевих громад та екологічних норм. Представники приватного сектора можуть приєднатися до кампанії Чисті моря (Clean Seas) в рамках посильних для них зобов’язань.

Учасники NextWave розділять між собою відповідальність за розвиток моделі, яка дозволить зменшити кількість пластику в океані і включити його в ланцюжки виробництва і поставок. При цьому будуть дотримуватися соціальні та екологічні норми. Також наголошується, ініціатива принесе учасникам економічну і соціальну вигоду. Оцінку впливу створеної моделі будуть проводити сторонні організації і експерти.


This is the NextWave from Lonely Whale Foundation on Vimeo.

Дослідження показують, що в 2010 році в світовий океан потрапило близько 8 млн тонн пластикового сміття, і якщо ситуація не зміниться, то до 2025 року його обсяг перевищить 150 млн тонн. Це несе загрозу не тільки для океанічної екосистеми, рибних нерестів, коралових рифів і морських мешканців, а й для людей. NextWave розраховує, що протягом п’яти років вдасться запобігти попаданню в океан близько 1,4 тис. тонн пластику, або 66 млн пляшок.

Ідея ініціативи з’явилася в рамках співпраці Dell і Lonely Whale. Ця неурядова організація ставить перед собою мету згуртувати людей навколо турботи про океан – через освітні програми для дітей (K-12), через кампанії, адресовані споживачам, і через відповідні рішення підприємців.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Світ
Дивись також
В Контексті Finance.ua