Німецький автопром не зможе перейти на випуск тільки електромобілів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Німецький автопром не зможе перейти на випуск тільки електромобілів

Технології&Авто
1010
Представник найбільшої в Німеччині автомобільної асоціації BDI повідомив про брак основної сировини для акумуляторних батарей. Це, в свою чергу, перешкоджає повному переходу на електромобілі до 2030 року, про який країна заявляла раніше, пише Clean Technica.
Німеччина неодноразово заявляла про свою готовність повністю перейти на електромобілі в найближчі 10 років, незважаючи на те, що поки що залишається ряд перешкод на шляху до цієї мети. Раніше країна навіть направила Євросоюзу резолюцію з проханням ввести заборону на продаж нових автомобілів з бензиновими і дизельними двигунами з 2030 року. Однак автомобільна галузь Німеччини зіткнулася з несподіваною проблемою: у світі просто не вистачає сировини для виробництва акумуляторних батарей.
«Попит на сировину зростає швидше, ніж виробничі потужності, — говорить глава сировинного напряму BDI Маттіас Вахтер. — Без достатніх запасів кобальту, графіту, літію та марганцю в Німеччині не буде ніяких нових технологій».
Volkswagen прагне забезпечити довгострокові контракти на постачання рідкісної сировини. Концерн має намір інвестувати $41 млрд в електромобілі до 2022 року, щоб кинути виклик Tesla. Інші виробники також мають великі плани на нову технологію: Mercedes Daimler планує створити елекроверсії кожної з існуючих моделей, а BMW обіцяє перейти на масове виробництво нових машин до 2025 року.
Хвиля зростаючого попиту на сировину допоможе заробити компаніям з переробки відходів. Наприклад, бельгійська Umicore і американська Retriev Technologies організували видобуток рідкісних металів зі старих батарейок і акумуляторів.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас