Німецький автопром не зможе перейти на випуск тільки електромобілів


Німецький автопром не зможе перейти на випуск тільки електромобілів

Представник найбільшої в Німеччині автомобільної асоціації BDI повідомив про брак основної сировини для акумуляторних батарей. Це, в свою чергу, перешкоджає повному переходу на електромобілі до 2030 року, про який країна заявляла раніше, пише Clean Technica.

Німеччина неодноразово заявляла про свою готовність повністю перейти на електромобілі в найближчі 10 років, незважаючи на те, що поки що залишається ряд перешкод на шляху до цієї мети. Раніше країна навіть направила Євросоюзу резолюцію з проханням ввести заборону на продаж нових автомобілів з бензиновими і дизельними двигунами з 2030 року. Однак автомобільна галузь Німеччини зіткнулася з несподіваною проблемою: у світі просто не вистачає сировини для виробництва акумуляторних батарей.

«Попит на сировину зростає швидше, ніж виробничі потужності, — говорить глава сировинного напряму BDI Маттіас Вахтер. — Без достатніх запасів кобальту, графіту, літію та марганцю в Німеччині не буде ніяких нових технологій».

Volkswagen прагне забезпечити довгострокові контракти на постачання рідкісної сировини. Концерн має намір інвестувати $41 млрд в електромобілі до 2022 року, щоб кинути виклик Tesla. Інші виробники також мають великі плани на нову технологію: Mercedes Daimler планує створити елекроверсії кожної з існуючих моделей, а BMW обіцяє перейти на масове виробництво нових машин до 2025 року.

Хвиля зростаючого попиту на сировину допоможе заробити компаніям з переробки відходів. Наприклад, бельгійська Umicore і американська Retriev Technologies організували видобуток рідкісних металів зі старих батарейок і акумуляторів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування