"Укрзалізниця" тимчасово припиняє повернення квитків по інтернету


"Укрзалізниця" тимчасово припиняє повернення квитків по інтернету

ПАТ “Укрзалізниця” з метою попередження зловживань з квитками, оформленими через інтернет, до закінчення періоду новорічно-різдвяних перевезень здійснюватиме їх повернення тільки через залізничні каси.

“Таке рішення прийнято на численні прохання пасажирів для недопущення створення штучного дефіциту і подальших спекуляцій проїзними документами на потяги”, – йдеться в повідомленні “Укрзалізниці”.

Компанія відзначає з посиланням на висновки її фахівців, що переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема на зимові свята, викуповується через інтернет в перші хвилини відкриття продажів. Водночас простежується тенденція до повернення значної частини викуплених квитків (переважно в нічні години), що, так чи інакше, корелює з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами.

“Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. В результаті створюється штучний дефіцит, який викликає справедливе невдоволення і нарікання громадян, які збираються подорожувати”, – підкреслюють в ПАТ.

Як повідомлялося, станом на 5 грудня 2017 року “Укрзалізниця” призначила 12 поїздів в популярних напрямках до новорічних та різдвяних свят.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування