Рада встановила перехідний період для українських авіакомпаній з регіональних імпортних літаків на вітчизняні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Рада встановила перехідний період для українських авіакомпаній з регіональних імпортних літаків на вітчизняні

Казна та Політика
712
Верховна Рада встановила період для українських авіакомпаній для переходу від використання низки регіональних літаків іноземного виробництва на вітчизняні до 1 січня 2021 року.
За відповідний документ №7280 проголосували 229 народних депутатів на пленарному засіданні в четвер, 7 грудня.
Голова комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна зазначила, що комітет рекомендував Верховній Раді ухвалити законопроект за основу і в цілому з деякими поправками.
Раніше, 20 грудня 2016 року, набули чинності закони “Про внесення змін до Митного кодексу України”, “Про розвиток літакобудівної промисловості”, згідно з якими з 1 січня 2018 року скасовувалися податкові пільги зі сплати митних платежів при тимчасовому ввезенні на митну територію України за договорами оперативного лізингу іноземних літаків масою порожнього спорядженого апарата від 10 до 30 тонн, максимальною пасажиромісткістю від 44 до 110 місць.
Ухвалений парламентаріями в четвер закон №7280 відстрочив скасування зазначених пільг до 1 січня 2021 року.
Його автори звертали увагу на те, що податкові пільги скасовуються українським авіакомпаніям, які використовують у своїй діяльності літаки типу Embraer E145/170/190, ATR-42/74, Bombardier Q400. Тим часом в даний час вітчизняні авіакомпанії об’єктивно не мають жодної альтернативи літакам типу Embraer E190/E145 для міжнародних перевезень з регіональних аеропортів країни і забезпечення внутрішніх перевезень.
Крім того, автори закону також відзначають проблематичність можливості експлуатації регіональних вітчизняних Ан-148/158, оскільки: ця категорія літаків не схвалена Європейським агентством авіаційної безпеки, що спричиняє значні обмеження в частині їх комерційної експлуатації; ці літаки не випускаються серійно, не мають належної сервісної підтримки і сучасної розгалуженої мережі навчальних центрів для підготовки екіпажу, що здорожує їх експлуатацію і, як наслідок, унеможливлює застосування низьких цін для пасажирів.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас