Українці скаржаться на неякісні продукти харчування
Територіальні органи Держпродспоживслужби в сфері санітарного законодавства за 9 місяців 2017 року розглянули 3987 скарг фізичних осіб.
Як повідомляє прес-служба відомства, 2294 скарги (58%) було вирішено позитивно, по 1183 справах (30%) ініційовано проведення комісійного розгляду із залученням місцевих органів виконавчої влади.
Також із загальної кількості скарг громадян щодо дотримання вимог санітарного законодавства повторно на розгляд надійшло 264 звернення (скарги) фізичних осіб.
Територіальні органи Держпродспоживслужби за 9 місяців 2017 року направили в Державну регуляторну службу понад 400 запитів щодо погодження позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері санітарного законодавства.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною