Будівництво першої лінії Virgin Hyperloop One почнеться в 2019 році


Будівництво першої лінії Virgin Hyperloop One почнеться в 2019 році

Глава компанії Роб Ллойд не сказав, де саме з’явиться перший маршрут вакуумного поїзда, але запевнив, що ціна квитків буде прийнятною абсолютно для всіх пасажирів, пише Futurism.

Virgin Hyperloop One отримав таку назву в середині жовтня, після того як в стартап інвестував британський мільярдер Річард Бренсон. Після цього одна з компаній, які намагаються здійснити проект вакуумних надшвидкісних поїздів, придуманий Ілона Маском, явно активізувалася, Принаймні, в презентації своїх нових планів.

«Ми абсолютно впевнені, що почнемо будівництво в одній з країн світу вже в 2019 році і приступимо до перших етапів тестування в 2021 році», – заявив глава стартапу Роб Ллойд в інтерв’ю National. Де конкретно розташується перша лінія Hyperloop, поки невідомо. Міністерство транспорту США проявляє великий інтерес до проекту, натякаючи, що Колорадо став би ідеальним майданчиком для запуску вакуумного поїзда. Передбачається, що Hyperloop з’єднає Міжнародний аеропорт Денвера з містами Вейл і Пуебло в Колорадо і Шайенна в штаті Вайомінг. Потенційно проект вакуумного поїзда в Колорадо обійдеться в $24 млрд, але для початку планують побудувати невелику ділянку маршруту вартістю в $3 млрд. Вона з’єднає аеропорт з містечком Гріллі, яке розташоване в 64 км на північ.

Однак, Колорадо – далеко не єдиний претендент на перший маршрут Virgin Hyperloop One. Заявки надійшли з Мексики, де хочуть з’єднати Мехіко і Гвадалахару, з Північної Європи, Арабських Еміратів, а також зі штату Міссурі.

Окреме питання стосується ціни квитків на поїзди Virgin Hyperloop One. Недоброзичливці вважають, що на вакуумному поїзді будуть пересуватися тільки ті, хто раніше літав на «Конкорді». Ллойд цю думку спростовує, стверджуючи, що ціни будуть доступні кожному, максимум на дві третини дорожче квитків на існуючі високошвидкісні поїзди. А подорож на відстань 60 км обійдеться і зовсім в $5.

По суті, саме окупність визначить подальшу долю проекту. Річард Бренсон вже вклав в нього $245 млн, і в цілому з фінансової точки зору компанія виглядає цілком надійною. Але Virgin доведеться конкурувати з Boring Company Ілона Маска, яка також збирається в перспективі запустити Hyperloop в своїх тунелях.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua