Sony повернула робота-собаку Aibo в лінійку продуктів


Sony повернула робота-собаку Aibo в лінійку продуктів

Sony в середу представила нову версію робота-собаки Aibo. Компанія робить ставку як на зовнішню привабливість – компактний Aibo схожий на забавне цуценя, так і на близьку до природної модель поведінки: іграшка виляє хвостом, ганяється за м’ячем і її можна навчати, щоправда, обмежено.

Перші Aibo (скорочення від Artificial Intelligence robot – робот зі штучним інтелектом) з’явилися в 1999 році, але випуск робособак був припинений в 2006 році, оскільки на ринку з’явилися дешевші й цікавіші для споживачів альтернативи.

У нового робота Sony вперше в цій лінійці будуть “очі” – два невеликі круглі екрани, здатні передавати різні “емоції”. Крім того, він вміє посміхатися і змінює “особистість” відповідно до власних уподобань власника, запам’ятовуючи, які дії викликають найбільш позитивну реакцію.

Як заявив глава Sony Кадзуо Хіра в ході презентації в Токіо, Aibo надійде в продаж в Японії з січня, ціна до врахування податків складе 198 тис. ієн ($1740).

Поки Sony позиціонує Aibo як роботизованого компаньйона. Наявність власного додатка згодом може розширити спектр його можливостей, хоча іграшка навряд чи зможе стати конкурентом таких пристроїв для управління “розумним” домом, як Alexa від Amazon і Google Home.

За дорученням власника Aibo може робити фотографії або записувати все, що відбувається навколо, створюючи власну базу даних, яку в подальшому господар зможе переглядати через додаток.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування