Портал Sladan як інструмент зростання продажів інтернет-магазину — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Портал Sladan як інструмент зростання продажів інтернет-магазину

Особисті фінанси
194
Прайс-агрегатори — це ресурси, які спеціалізуються на зборі даних про наявність продукції та її цінових категоріях в інтернет-магазинах і надають цю інформацію покупцеві в зручному для порівняння і вибору вигляді. Такими сайтами в переважній більшості випадків користуються покупці, які знаходяться на завершальній стадії покупки товару.
Визначившись з технічними характеристиками і моделлю, покупець заходить на сайт агрегатора і знаходить продукцію за найбільш прийнятною ціною. Вибравши потрібну позицію, покупець з сайту агрегатора переходить на сайт інтернет-магазину, де може ознайомитися з умовами оплати і доставки, і там же завершити замовлення.
Чому варто розміщуватися на прайс-агрегаторах
Самі по собі прайс-агрегатори не продають продукцію, вони продають трафік, і оплата за користування послугами таких ресурсів проводиться за перехід на сайт інтернет-магазину. Як і будь-які ресурси, які є джерелами трафіку, вони мають переваги і недоліки, тож давайте розглянемо це питання більш детально.
Розділимо по пунктах:
  • відвідувач заходить на сайт з конкретною метою, купити який-небудь товар;
  • мотивований відвідувач вже зацікавлений і переходить до покупців, майданчик тут допомагає визначитися з кращою пропозицією;
  • прайс-агрегатори розкручують ваш інтернет-магазин;
  • краще впорядковані товари та зручніший їх пошук.
Як вибрати прайс-агрегатор для розміщення
В першу чергу варто зазначити, що прайс-агрегатори досить економічні і забезпечують повернення інвестицій в найбільш короткий термін. Справа в тому, що такими ресурсами користуються покупці, які вже визначилися з товаром і займаються пошуком певної продукції за найбільш вигідною ціною. Майже всі переходи користувачів з прайс-агрегатора на сайт інтернет-магазину можна назвати результативними, відповідно, інтернет-магазин отримує зацікавлених покупців, які вже готові здійснити покупку.
Також не можна не відзначити низьку вартість конверсії, і як відповідність — чудову рентабельність вкладень. При мінімумі коштів можна отримати високу віддачу за наявності оптимальної цінової політики інтернет-магазину.
Саме за цими критеріями sladan.com.ua здатний запропонувати кращі умови для магазинів — гнучку бізнес-модель (найчастіше без передоплати), хороший потік клієнтів, прозору систему розрахунку за послуги сайту. Зауважимо, що ресурси дозволяють істотно знизити витрати на залучення зацікавлених відвідувачів, тому що немає необхідності оплачувати адміністративні послуги або ж проводити навчання власних співробітників.
Такий підхід оптимальний для проектів з невеликим бюджетом, і при скороченні фінансування завжди є можливість відключити функцію вивантаження прайс-листів з магазина.
Також дані ресурси підходять для сайтів без складних фільтрів, але з великим асортиментом продукції. З агрегаторів покупець потрапляє на певну сторінку товару, тобто немає необхідності користуватися пошуком.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас