Facebook запускає другу новинну стрічку


Facebook запускає другу новинну стрічку

Після тестування нового формату новинної стрічки Explore (Цікаве), компанія прийняла рішення про її запуск для всіх користувачів.

Про це повідомляє Ain.ua.

Зазначається, що стрічка складається з постів від сторінок, за якими користувач не стежить, але вони могли б бути йому цікаві (на думку алгоритмів Facebook).

Раніше вона працювала у частині аудиторії на мобільних пристроях, а тепер з’являтися і у користувачів настільної версії.
“Ми почали реліз комплементарної стрічки популярних статей, відео та фото, що автоматично підлаштовуються під кожну людину на основі контенту, який може бути їй цікавий. Ми почули від людей, що вони хочуть отримати легкий спосіб знаходити цікавий контент від сторінок, з якими вони не взаємодіяли”, – повідомив представник Facebook виданню TechCrunch.

У настільної веб-версії стрічка “Цікаве” розміщується в лівій бічній панелі, разом з функціями на зразок Груп, Сторінок, Моментів і іншого. У мобільному додатку її можна знайти під кнопкою More, яка відкриває бічну панель.

Ідея нової стрічки полягає в тому, щоб допомогти користувачам знаходити новий контент за межами резервації з постів друзів і сторінок, що відстежуються. У ній з’являються пости, статті, фото і відео від сторінок, за якими користувач не стежить. Цікавість такого контенту визначається за його схожістю з тим, що користувач вже лайкав, або тим, що популярне серед його друзів.

Основна мета для Facebook – підвищити час, що проводиться на майданчику. Це дозволить компанії Цукерберга показувати більше реклами між постами, в відео та інших форматах. При цьому, поки журналістам не вдалося виявити рекламні повідомлення в “Цікавому”.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua