Від Fashion – до Super Premium: найпопулярніші марки годинників для українського користувача
Квадратні, круглі, з синім перламутровим циферблатом, на рожевому ремінці… Незважаючи на широке розмаїття моделей швейцарських годинників (а також і принцип «на смак і колір однодумців немає»), існують рейтинги «best of the best». Кращі світові видання щорічно трудяться в поті чола, щоб визначити «десятку», «п’ятірку» і навіть «трійку» самих-самих.
Одні ґрунтуються на дії клієнтури, дозволяє собі годинник за ціною котеджу. Інші довіряють маркетингових досліджень західноєвропейських бізнес-порталів. Свою думку про культових мануфактурах для української публіки є і в менеджерів інтернет-магазину Імідж, які відштовхуються виключно від статистики запитів і продажів годинників.
Якщо порівняти обсяги продажів до економічної кризи і сьогодні, виходить цікавий висновок: дорогі годинники купують більше! І з метою інвестиції капіталів, і щоб не витрачатися на дешевизну.
Що нині «беруть»?
Приміряючись до купівлі наручного хронометра, клієнт враховує декілька чинників, що формують престиж моделі. Крім впізнаваності бренду (а це не завжди результат грамотно побудованої реклами, але і цифри річного товарообігу фірми-виробника), враховуються:
•дизайн,
•технічний потенціал,
•наявність хронометрических опцій,
•ціновий сегмент.
Найчастіше запити надходять на моделі від «марок з історією», назви яких давно перетворилися в «крилаті вислови» (Rolex, Omega, Longines, Audemars Piguet, Hublot, Vacheron Constantin, Chopard, Blancpain, Ulysse Nardin, Cartier і т. д.)
«Гучне ім’я» = чудовий дизайн + бездоганна технічна якість. Що стосується ціни, залежить економічний показник від:
•технічної складності моделі (найбільш дорогими вважаються механічні годинники);
•якості використаних матеріалів (золота, платини, діамантів, ювелірної сталі тощо);
•статусу колекції.
«В ціні» – не тільки елітарні екземпляри з видимою рухомістю карусельного турбійону. Популярність переслідує цілком життєздатні моделі фешн, є «особою» і модельного Дому, і власника годинника.
Кращі з кращих
1.Годинники Patek Philippe випускаються з 1839 року. Всі колекції Дому – в обмеженій кількості примірників. Річний показник в 16 тис годин свідчить про преміальності мануфактури. Деякі хронометри збираються вручну аж 9 (!) місяців – як кажуть, не до опту. Рекордний екземпляр Calibri-89 складається з 1728 елементів і наділений 36-ма функціями. «Патеки» – яскравий представник преміальної категорії годинників.
2.З годинником Vacheron Constantin щось доводити про свій статус вже не потрібно. Найбільша «дешева» оригінальна модель коштує близько 10 тис доларів, в інтерпретації фірмових реплік «вашерони» так само не бюджетних. Моделі з мальтійськими хрестами на циферблаті найбільш складні, з точки зору інженерії. Любителі скелетонов, турецьких орнаментів, декору з перлів та діамантів, ремінців з шкіри крокодила знають, де задовольнити свій «апетит».
3.Час збирати каміння з Chopard! Такий девіз клієнтів на ювелірні годинники для заможної, витонченої публіки. Авторська технологія «плаваючих діамантів», спостережуваних під прозорою кришкою сапфірового скла, поки не має аналогів. Happy Diamonds найчастіше купують на подарунок – жіночному дизайну під стати внутрішня технічна делікатність.
4.Rolex – марка, яку найчастіше…підробляють! Дивно, але саме цей факт вважається найяскравішим доказом статусу бренду. За статистикою, на азіатському ринку щорічно продається до 40 млн пар «ролексів», виконаних, звичайно ж, за мотивами оригіналів. Фахівці не рекомендують купувати найбільш подделываемые години в першій-ліпшій торговій точці. Ідентичну оригіналу репліку продадуть тільки офіційні годинні бутіки.
Ультратонкі механізми, водонепроникність 400 метрів, хвилинні репетиры, вічні календарі і спліт-хронограф, підтверджені сертифікатами точності, – для справжніх цінителів фірмових калібрів є де «розім’яти кісточки».
Немов плаваючі камені, імена мануфактур у щорічному рейтингу часто змінюються, незаперечним залишається узагальнюючий для всіх годинників ген: швейцарська якість.
За матеріалами:
Поділитися новиною