36
На сайті Альфа-Банку Україна запущені нові онлайн-канали для клієнтів: чат і дзвінок
— Фінтех і Картки
За цифровими технологіями майбутнє, і Альфа-Банк Україна як інноваційний банк продовжує активно розвивати нові канали комунікації з клієнтами.
Онлайн-чат і дзвінок для зв’язку з операторами банку працює в режимі 24/7. Лише за декілька секунд ми відреагуємо: допоможемо з вибором продукту, проконсультуємо щодо сервісів та послуг, відповімо на ваше запитання.
Тепер для вирішення вашого питання достатньо зайти на наш сайт з будь-якого гаджету і вибрати зручний спосіб зв’язку з контакт-центром.
Для вашої зручності всі інтерактивні онлайн-канали спілкування з банком знаходяться в одному місці – на нашому офіційному сайті у правому нижньому куті.
Вже декілька років клієнтів Альфа-Банку Україна при дзвінках у контакт-центр обслуговує інтелектуальний бот Алла. За минулий рік вона прийняла понад 3 мільйони дзвінків від клієнтів Альфа-Банку Україна. Компанія постійно розширює коло обов’язків Алли, у тому числі, є плани відносно впровадження її в роботу онлайн-чату.
За матеріалами: Альфа-Банк
Поділитися новиною
Також за темою
НБУ підвищить вимоги до захисту платіжних операцій
Як швидко заблокувати картку: 4 прості способи
Alliance bank очолив рейтинг за приростом активних карток у I півріччі 2025 року
Банки зобов’язали надавати правдиву інформацію про умови участі у програмах кешбеку
Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку
Ощадбанк дозволив бізнесу підписувати документи через «Дію»