На сайті Альфа-Банку Україна запущені нові онлайн-канали для клієнтів: чат і дзвінок — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На сайті Альфа-Банку Україна запущені нові онлайн-канали для клієнтів: чат і дзвінок

Фінтех і Картки
36
За цифровими технологіями майбутнє, і Альфа-Банк Україна як інноваційний банк продовжує активно розвивати нові канали комунікації з клієнтами.
Онлайн-чат і дзвінок для зв’язку з операторами банку працює в режимі 24/7. Лише за декілька секунд ми відреагуємо: допоможемо з вибором продукту, проконсультуємо щодо сервісів та послуг, відповімо на ваше запитання.
Тепер для вирішення вашого питання достатньо зайти на наш сайт з будь-якого гаджету і вибрати зручний спосіб зв’язку з контакт-центром.
Для вашої зручності всі інтерактивні онлайн-канали спілкування з банком знаходяться в одному місці – на нашому офіційному сайті у правому нижньому куті.
Вже декілька років клієнтів Альфа-Банку Україна при дзвінках у контакт-центр обслуговує інтелектуальний бот Алла. За минулий рік вона прийняла понад 3 мільйони дзвінків від клієнтів Альфа-Банку Україна. Компанія постійно розширює коло обов’язків Алли, у тому числі, є плани відносно впровадження її в роботу онлайн-чату.
За матеріалами:
Альфа-Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас