Єврономери змінили тактику: ховатися від поліції легше — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Єврономери змінили тактику: ховатися від поліції легше

3627
На українських дорогах новий тренд — литовські і польські номери вже не в моді, водії почали приганяти автомобілі з болгарськими номерами. Причина таких змін проста. Річ у тому, що болгарські номерні знаки дуже подібні до українських.
Українські водії сподіваються на неуважність правоохоронців і розраховують, що зможуть уникнути зустрічі з ними.
Маскуються гербами
Вибирають водії в основному номери з літерами «СА», «СВ» і «ВТ», якими у нас позначаються, відповідно, Черкаська, Чернігівська та Херсонська області. Мало того, номери до того ж ще й переробляють під українські для більшої схожості.
«Таких випадків дуже багато. На такі авто роблять дублікати номерів з українською символікою, щоб менше привертати увагу поліції. А деякі компанії приганяють своїм клієнтам машини вже з «потрібними» номерами. Особливим попитом «болгари» користуються у таксистів», — розповів автоексперт, голова Association of Troubleshooters Сергій Креймер.
За словами експертів, ввезення авто з Болгарії було завжди більш вигідним для осіб, які проживають на півдні України, оскільки раз на рік необхідно, щоб нерезидент України, який ввозив машину, виїхав на ній за межі країни. А це простіше зробити жителям Молдови чи Болгарії.
Найчастіше в Болгарію привозять на продаж вживані машини з інших країн Єс: Італії, Іспанії, Швейцарії та ін. Але вважається, що найбільш доглянуті автомобілі прибувають з Німеччини, тому й коштують вони трохи дорожче за інші.
Самі ж власники компаній, які допомагають українцям з пригоном авто, кажуть, що популяризація «болгарів» — це більше маркетинговий хід, щоб переманити на себе частину «литовських» клієнтів. І особливих «преференцій» такі номери при спілкуванні з патрульними не дають.
А відмови водіїв від машин на литовській та польській реєстрації вони пояснюють тим, що в цих країнах просто вже закінчилися автомобілі в прийнятному стані. Тому водії почали шукати альтернативні ринки з вживаним транспортом.
«Ринок Польщі і Литви зараз складається в основному з битих машин. На 9 пропозицій знайдеться тільки 1 автомобіль в хорошому стані. Та й то, якщо пощастить. Якщо вже купувати авто, то краще у приватників. І не розглядати машини з ГБО, оскільки це свідчить про те, що власник економив не тільки на паливі, але і на витратних матеріалах. Те саме в Болгарії, де авто набагато дешевші. Більше зараз все-таки дивляться на машини з Німеччини, які також приганяються до нас через ту ж Литву», — відзначив співзасновник компанії Evroprigon.com.ua Олександр Черкас.
Почнеться полювання
Разом з тим, схеми, за якими завозять до нас автомобілі з болгарськими номерами, абсолютно ідентичні «литовцям» і «полякам». Ті самі фіктивні фірми і «липові» трудові договори. Тому, крім сумнівних плюсів від схожих з українськими номерів, вигоди особливо ніякої. Хоча митниця так само вільно пропускає такі автомобілі до нас.
«Аналогічними залишаються і способи юридичного захисту водіїв авто на болгарській реєстрації — це належна підготовка документів. У разі якщо стягнення вже було накладено, єдиним ефективним засобом є звернення до суду з оскарження постанов митниці», — розповів керуючий партнер ЮФ «Брати Федорови» Дмитро Федоров.
І головний ризик, який може спіткати незабаром кожного «пересічника» з єврономерами — це запуск поліцейської системи «Сирена», яка буде виловлювати практично будь-який не поставлений на облік автомобіль із загального дорожнього потоку.
«Ця система вже колись працювала у нас. І ось, орієнтовно в грудні її хочуть запустити знову. І тоді від штрафу і штрафмайданчику не будуть застраховані ані болгарські номери, ані литовські, ані жодні інші автомобілі, які ввозилися до нас за схемами в обхід розмитнення», — зазначив Сергій Креймер.
Денис Вергун
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас