Нові страхові технології, які змінять галузь найближчим часом — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Нові страхові технології, які змінять галузь найближчим часом

Світ
704
Нові страхові технології, які змінять галузь найближчим часом
Чи знаєте ви, що коли ви збираєтеся купувати поліс автострахування або медичну страховку, оцінка ризиків по вашому полісу може враховувати досить дивні фактори. У випадку зі страхуванням автомобіля, ризики по автомобілю можуть включати в себе такі спірні фактори як колір автомобіля, цілі його використання та частота їзди поза дорогами загального користування. У випадку з медичним страхуванням, страхова компанія буде орієнтуватися на ваш вік та офіційну історію хвороби, яка не завжди буде відповідати вашому поточному стану здоров’я.
Обговорити перспективні технології взаємодії та обміну даними страхових компаній зі своїми клієнтами ми вирішили з Юлією Добренковою – генеральним директором страхової компанії Крона (krona.net.ua).
Юлія, зараз дуже багато розмов ведеться про “smart страхування”, якими ви бачите перспективи у цього напряму?
Дійсно наразі страхові компанії готуються до активного обміну даними зі своїми клієнтами, активно розвиваються технології телематики, “розумного будинку” і відстеження даних про стан здоров’я клієнта за допомогою різноманітних пристроїв-трекерів, які інформують про стан пацієнта і постійно аналізують всі основні показники здоров’я клієнта страхової компанії. Подібні технології насамперед змінять ринок автострахування, а в подальшому вплинуть на те як буде працювати медичне страхування.
Можливо не всі клієнти страхових компаній готові повідомляти свої персональні дані?
Ми постійно проводимо моніторинг актуальних досліджень по цьому питанню і бачимо позитивні тенденції. Згідно постійним опитуванням, що проводяться СК КРОНА і іншими гравцями страхового ринку України, клієнти готові надавати персональні дані в тому випадку якщо це буде впливати на зменшення вартості послуг. Ми вивчали досвід країн ЄС, в Німеччині вже понад 80% клієнтів (віком від 24 до 35 років) готові ділитися персональними даними. Вважаю, що страховим компаніям України треба навчиться доносити своїм клієнтам переваги обміну персональними даними.
Як ви вважаєте, яка технологія буде ключовим драйвером зростання нового покоління страхових послуг?
Вважаю, що наш ринок повторить приклад більш “оцифрованих” західних країн. Зараз ключовим стимулом розвитку страхових технологій є телематика і технології трекерів показників здоров’я, онлайнові технології оформлення оплати і оформлення страхових послуг. Світ прагне до того, щоб продавати все в онлайн і страхова галузь буде йти в ногу з загальносвітовими тенденціями.
Що ви скажете про телематику в автострахуванні, чому вона так слабо представлена в Україні?
У США, вже більше 35% страхових компаній надають послуги з дистанційного відстеження показників управління авто, за всіма прогнозами кількість таких компаній буде перевищувати 70% до 2020 року. Основним масовим споживачем послуг телематики є великі транспортно-логістичні компанії, тому що їм важливо оптимізувати витрати на страхові послуги. В Україні приватні споживачі страхових послуг поки що не в захваті від того, що хтось буде відслідковувати те як вони керують транспортним засобом, але це питання впровадження тарифних політик, що дозволяють хорошим водіям отримувати найбільш вигідну ціну з автострахування. Вважаю, що в найближчі кілька років ми побачимо бурхливий розвиток даного напрямку.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас