Google знайшла спосіб уникнути штрафу Єврокомісії
Корпорація Google виділить свій сервіс онлайн-покупок Google Shopping в окремий підрозділ, щоб виконати вимоги Єврокомісії й уникнути серйозного штрафу через домінуюче становище на європейському ринку. Про це повідомляє агентство Bloomberg.
Новий підрозділ буде працювати в Європі окремо від компанії Google. Свою рекламу в пошуковій системі він буде розміщувати власним коштом. При цьому Google Shopping буде конкурувати з іншими компаніями за покази в результатах пошукової видачі. Повідомляється, що зміниться панель з рекламою у верхній частині сторінки. Конкуренти зможуть брати участь в аукціонах і купувати слоти на панелі з рекламою.
В кінці червня антимонопольний регулятор ЄС оштрафував компанію Google на рекордні 2,42 млрд євро ($2,7 млрд) в рамках справи про зловживання компанією домінуючим становищем на ринку при просуванні сервісу Google Shopping. Європейська комісія дала Alphabet Inc., холдинговій компанії Google, 90 днів на те, щоб покласти край “незаконним діям”. Протягом 60 днів Google мала повідомити про те, яких заходів планується вжити для вирішення проблеми.
Читайте також: Проблема Google: за що його штрафують на мільярди
Повідомлялося, що в разі якщо компанія не виконає вимоги Єврокомісії, вона може бути оштрафована на суму, еквівалентну до 5% середньоденного обороту Alphabet. Рішення було прийнято після семирічного розслідування, викликаного великою кількістю скарг від конкурентів компанії, зокрема від корпорації Microsoft.
Як повідомила Єврокомісія, результати пошуку товарів через пошуковик Google спотворювалися на користь власного сервісу компанії Google Shopping. Щоб підвищити число клієнтів власного сервісу, Google істотно занижувала рейтинги конкуруючих проектів, в зв’язку з чим їхні пропозиції не видавалися на першій сторінці пошуку.
За матеріалами: Вєсті Економіка
Поділитися новиною