З початку року українські стартапи зібрали близько $2 млн на краудфандингових майданчиках — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

З початку року українські стартапи зібрали близько $2 млн на краудфандингових майданчиках

Казна та Політика
339
Українські стартапи станом на середину серпня 2017 року зібрали на краудфандингових платформах $1,895 млн, що в чотири рази більше від загальної початкової мети, повідомила прес-служба Української асоціації венчурного капіталу та прямих інвестицій (UVCA.eu).
За її даними, українські стартапи все частіше виходять на краудфандингові платформи, в тому числі найбільші в світі – Kickstarter і Indiegogo, на яких з початку поточного року запущено 35 кампаній. Їхня мета – пошук перших клієнтів і замовлень, додатковий PR і аналіз ринку. При цьому є й більш досвідчені проекти, що мають в запасі кілька успішних кампаній для збору коштів.
Як зазначає асоціація, за підсумками січня-липня 2017 рік став одним з “найбагатших” на успішні краудфандингові кампанії в історії українських стартапів.
“Відповідно до щорічного огляду інвестиційного ринку від UVCA, в 2016 році більшість стартапів отримало інвестиції на SEED або посівної стадії. Краудфандингові платформи – відмінна альтернатива для продуктів на більш ранній стадії. Крім того, успіх кампанії стане додатковим аргументом при наступних переговорах з потенційними інвесторами”, – цитується в повідомленні виконавчий директор UVCA Ольга Афанасьєва.
Асоціація підкреслює, що більша частина проектів (83%) успішно зібрала необхідні суми.
Як зазначає UVCA, Kickstarter більш популярний серед українських розробників: 27 кампаній (77% від усіх проектів) були запущені саме на цій платформі в цьому році. Indiegogo використовують в якості додаткового каналу для збору коштів. Наприклад, стартапи Luciding, Senstone, Hushme практикували паралельний запуск промокампаній відразу на двох платформах.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас