Киян попередили про нові платіжки: як вони виглядатимуть — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Киян попередили про нові платіжки: як вони виглядатимуть

Особисті фінанси
2801
Квитанції з квартплати, які кияни отримають в цьому місяці за серпень, будуть відрізнятися від попередніх платіжок.
Про це повідомили в комунальному концерні «Центр комунального сервісу».
Зміни торкнутися полів у квитанції, в яких будуть вказувати більш детальну і зрозумілу інформацію за особовими рахунками споживачів.
Нововведення торкнеться, зокрема, таких полів у квитанції:
  • борг/переплата;
  • субсидія/пільга;
  • обов’язкова оплата.
Також з’явиться нова графа в блоці нарахувань по холодній воді — «Для нарахувань на наступний місяць». Раніше поле називалося «Поточні на дату оплати».
«Багато споживачів однаково заповнювали поля «Поточні» і «Поточні на дату оплати», що призводило до непорозумінь з нарахуваннями по воді», — сказав заступник директора Розрахункового департаменту «Київводоканалу» Юрій Терещенко.
Додатково у верхній частині квитанції додали також інформацію про абонентський номер споживача.
Крім того, по кожному блоку є дані надання послуги і відповідні реквізити юридичної особи.
За словами заступника директора структурного підрозділу з роботи із споживачами комунального концерну «Центр комунального сервісу» Вікторії Вітман, згідно з розпорядженням КМДА №668 від 6 червня 2017 р., були затверджені нові тарифи та їх структура щодо утримання будинків та прибудинкових територій.
За новими тарифами нарахування почали приходити киянам з липня цього року.
При цьому багато жителів столиці не погодилися з новими платіжками і почали масово оскаржувати квитанції.
У різних випадках споживачі могли скаржитися на такі неякісно надані послуги:
  • технічне обслуговування ліфтів;
  • прибирання прибудинкової території;
  • прибирання сходових кліток;
  • обслуговування систем диспетчеризації;
  • освітлення місць загального користування;
  • технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем;
  • поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем постачання гарячої та холодної води;
  • полив дворів, клумб і газонів;
  • технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовиводів;
  • обслуговування димовентиляційних каналів.
Таким чином, у киян вийшло домогтися перерахунку за липень і серпень, в цілому по всіх районах міста, на загальну суму 4,47 млн. грн.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас