"Укрпошта" закуповує телерекламу на суму до 12,1 млн грн
ПАТ “Укрпошта” оголосила про плани провести телевізійну рекламну кампанію вартістю до 12,1 млн грн.
Як вказано в оголошенні про конкурс, заявки на нього приймаються до 11 жовтня цього року, а сам аукціон намічено на 16 листопада.
Згідно з конкурсною документацією, рекламна кампанія розрахована на кінець 2017 – початок 2018 року.
Основною вимогою до учасників тендеру є закупівля на національних каналах для всіх клієнтів не менше 10 тис. eqGRP в середньому за 12 місяців за період з 2015 року по першу половину 2017 року. Інша умова – досвід роботи мінімум з двома великими рекламодавцями з обсягом закупівель від 2 тис. eqGRP з позитивним відгуком від таких клієнтів.
Крім того учасник тендеру не повинен працювати в даний час з основним прямим конкурентом “Укрпошти” – “Новою поштою”, а також з компаніями, які є конкурентами “Укрпошти” на ринку грошових переказів – Moneygram, Western Union та ін.
Читайте також: НКРЕ видала Укрпошті ліцензію на поставку газу
“Укрпошта” входить до сфери управління Міністерства інфраструктури. Надає близько 50 видів послуг в 10,6 тис. відділеннях по всій Україні, а ще близько 1,2 тис. перебувають на неконтрольованій Україною території. Штат підприємства налічує 76 тис. працівників, з яких 33 тис. – листоноші, 13 тис. – оператори поштового зв’язку.
“Укрпошта” в січні-червні 2017 року отримала чистий збиток 359,82 млн грн за МСФЗ проти 18,79 млн грн чистого прибутку, а її виручка зросла на 2,4% – до 2 млрд 206,8 млн грн.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною