Киян попереджають про помилки в липневих платіжках


Киян попереджають про помилки в липневих платіжках

Нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у деяких платіжних повідомленнях за липень у Києві можуть не відповідати фактичним обсягам споживання за рахунок системних збоїв в деяких банках.

Про це попереджає Київська міська державна адміністрація.

“Нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у деяких платіжних повідомленнях за липень можуть не відповідати фактичним обсягам споживання. Це може бути викликано системним збоєм в деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників”, – йдеться в повідомленні.

У разі невідповідності киян просять звертатися в будь-який з 9 районних центрів комунального сервісу (ЦКШ), які приймають споживачів, незалежно від місця проживання 6 днів на тиждень, включаючи суботу.

У повідомленні зазначено, що у всіх районах міста діє близько 60 додаткових точок обслуговування. Отримати консультацію і вирішити питання з нарахуванням можна в центрах обслуговування «Київводоканалу».

У свою чергу у «Київводоканалі» наголошують, що у випадку неточності з нарахуваннями в платіжці необхідно розрахуватися за послугу згідно з фактичним споживанням, вказавши у графі до сплати суму, яка відповідає реальним обсягам, помноженим на діючий тариф.

Як повідомлялося, згідно з законом «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який набув чинності 2 серпня, абоненти повинні надавати постачальникам показання приладів обліку. Оплата приймається до 31 серпня включно.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
В Контексті Finance.ua