Сервіс в "Укрзалізниці": які права має пасажир поїзда і як їх захистити — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Сервіс в "Укрзалізниці": які права має пасажир поїзда і як їх захистити

Особисті фінанси
1954
В Україні умови комфорту і сервісу в поїздах прописані в санітарних нормах і правилах перевезення пасажирів, повідомляє “Сегодня”.
За нормами, температура повітря в вагонах люкс і купе не може перевищувати 26 градусів і повинен працювати кондиціонер.
До плацкартних вагонів такої вимоги немає, проте постійно повинна працювати вентиляція. Взимку температура повітря в усіх вагонах повинна бути 18-22 градуси.
Якщо у вагоні люкс або купе не працює кондиціонер, потрібно писати скаргу і вимагати переведення в вагон з кондиціонуванням. Книга скарг є у начальника поїзда. Також скаргу можна продублювати на гарячу лінію “Укрзалізниці”.
Також пасажири мають “особливі” права і можливості.
Пасажир може безкоштовно переоформити квиток на поїзд, який відходить на кілька годин або днів раніше того рейсу, на який є квиток. Але якщо в цьому поїзді є вільні місця.
Зійти з поїзда на кілька днів. Закон дозволяє один раз зійти з поїзда на будь-якій проміжній станції і через кілька днів продовжити поїздку безкоштовно. На проміжній станції зупинки пасажир повинен протягом години після прибуття поїзда пред’явити квиток черговому по вокзалу, начальнику станції або вокзалу. Він повинен поставити позначку “Зупинка з продовженням терміну дії квитка”. На продовження поїздки дається 10 днів після відправлення поїзда. Для продовження поїздки оплачується невелика сума плацкарти.
Безкоштовно повернутися на станцію відправлення, якщо сів не в той поїзд. У цьому випадку начальник поїзда складає акт, який дає пасажиру право повернутися назад на станцію відправлення поїзда без оплати проїзду.
Проїхати станцію призначення і безкоштовно повернутися. Якщо пасажир проїхав свою станцію, начальник поїзда складає акт, який дає право безкоштовно повернутися на станцію призначення.
Якщо забув квиток у проводжаючих, отримати його по телеграмі. Не пізніше ніж через годину той, хто проводжає, у якого залишився квиток, повинен показати його начальнику вокзалу, який відправить телеграму начальнику поїзда. За цією телеграмою пасажиру видається новий квиток вже в поїзді. Однак якщо телеграма не прийде через чотири години, пасажиру доведеться заплатити штраф за безквитковий проїзд і покинути поїзд.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас