Ryanair поінформував клієнтів, що робити з квитками на скасовані рейси
Компанія Ryanair розіслала всім, хто купив квитки, лист з докладною інструкцією.
Про це стало відомо з повідомлення компанії.
Згідно з цією інструкцією, в пасажира є 2 опції:
- Отримати повну компенсацію грошей за квитки.
- Безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії в найближчому аеропорту.
Як повідомляється, якщо клієнт не знаходить альтернативного рейсу, гроші за квитки будуть відшкодовані протягом 21 дня.
“Райнер щиро вибачається за незручності, заподіяні скасуванням рейсу”, – йдеться в повідомленні.
Довідка Finance.UA:
- 15 березня один з найбільших європейських лоукостерів Ryanair заявив про вихід на український ринок авіаперевезень.
- 5 липня директор аеропорту “Бориспіль” Павло Рябікін повідомив, що договір з Ryanair вже підписаний.
- 6 липня з’явилася інформація, що “Бориспіль” підписав свою версію договору з Ryanair, в якій не враховані окремі вимоги європейського лоукостера, які, за словами Рябікіна, обійдуться українському аеропорту в 2 мільярди збитків на рік.
- 10 липня Ryanair офіційно скасував вихід на український ринок.
За матеріалами: Економічна Правда
Поділитися новиною