lifecell і Київстар почали розгляди через смс — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

lifecell і Київстар почали розгляди через смс

Технології&Авто
2177
lifecell повідомив про те, що відправлені з їхньої мережі смс не доходили до абонентів Київстару.
На даний момент, як розповіли нам в самому Київстарі, процес обміну повідомленнями між їхніми абонентами і користувачами мережі lifecell відновлено і проходить в штатному режимі.
«Масові небажані sms-розсилки, які здійснюються з мережі lifecell, були ідентифіковані IT-системами Київстар як спам, що і викликало труднощі з доставкою таких повідомлень», – зазначила в бесіді провідний фахівець зі зв’язків з громадськістю Київстар Ірина Леличенко.
Судячи з усього, такий стан справ кардинально не влаштував lifecell.
Як повідомили в самій компанії, в зв’язку з неодноразовими технічними проблемами Київстару з прийомом смс-повідомлень, вони направили звернення до Нацкомісії з питань регулювання зв’язку (НКРЗ) про порушення вимог законодавства про телекомунікації з боку конкурента.
«Через проблеми в мережі Київстар, більше доби sms від наших абонентів, які вони успішно відправляли абонентам Київстар, не отримували їхні адресати. Мені неприємно бачити, що такий великий за часткою ринку і прибутку мобільний оператор не в змозі забезпечити стабільну роботу своєї мережі, тим більше, що отримувати короткі текстові повідомлення, є базовою мобільного послугою. З огляду на неодноразові технічні відключення, ми звернулися до НКРЗ з проханням розглянути проблему і знайти рішення, щоб запобігти її повторенню. Ми навіть готові надати Київстару технічну допомогу в разі потреби», – зазначив головний виконавчий директор lifecell Ісмет Язиджи.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас