Time Warner домовилася зі Snapchat про співпрацю на $100 мільйонів


Time Warner домовилася зі Snapchat про співпрацю на $100 мільйонів

Time Warner, що володіє компаніями CNN, Time Inc. і Warner Bros, уклала угоду з Snap про створення шоу на $100 млн.

Про це повідомляє Republic з посиланням на The Wall Street Journal.

Як зазначає WSJ, протягом двох років Time Warner створюватиме для компанії, що володіє месенджером Snapchat, короткометражні шоу тривалістю 3-5 хвилин, в тому числі драми і комедії. За планами, Time Warner буде випускати до десяти короткометражок на рік.

Крім того, за умовами угоди, партнери Time Warner будуть розміщувати рекламу в Snapchat. Йдеться про HBO, Warner Bros та Turner.

При цьому 50% рекламного доходу Time Warner залишить собі, решту отримають партнери. У компанії Time Warner сподіваються, що співпраця з Snap допоможе залучити ширшу аудиторію до їхнього телевізійного і відеоконтенту. У березні Snap вийшла на IPO, на перших торгах акції компанії зросли на 45% до $24,6 за акцію (первинне розміщення паперів Snap спочатку було оцінене по $17).

У першій після IPO звітності компанія зафіксувала збиток у першому кварталі 2017 року розмірі $2,2 млрд. У аналогічному періоді 2016 року цей показник був більш ніж в двадцять разів нижчий ($104,6 млн). Після публікації звіту засновники Snap Еван Шпігель і Боббі Мерфі втратили $2,4 млрд.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування