У "Приватбанку" зламався онлайн-банкінг


У "Приватбанку" зламався онлайн-банкінг

У “Приватбанку” стався збій в базі даних користувачів, через що на мобільні телефони клієнтів перестали приходити коди-верифікації, необхідні для підтвердження оплати он-лайн покупок.

У службі підтримки клієнтів повідомили, що незважаючи на те, що проблема серйозна і торкнулася вона не тільки клієнтів київських відділень, її обіцяли усунути максимально оперативно і вже в другій половині дня смс з кодами підтверджень будуть розіслані абонентам.

Напередодні фінустанова попереджала клієнтів про можливі технічні збої в роботі мережі банкоматів, терміналів і електронного банкінгу в зв’язку з проведенням поточних регламентних робіт.

“Ми приносимо всім нашим клієнтам вибачення за можливі короткочасні незручності при роботі з банком. Регламентні роботи наших технічних комплексів – це необхідні заходи, наші фахівці відновлять роботу сервісів протягом години”, – йшлося в повідомленні.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Фінтех і Картки
Дивись також
В Контексті Finance.ua