Пасажири British Airways третій день страждають від комп'ютерного збою — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Пасажири British Airways третій день страждають від комп'ютерного збою

Світ
323
Пасажири British Airways третій день зазнають наслідків комп’ютерного збою, який стався в системі авіакомпанії в суботу, пише The Guardian.
Мандрівників, які вилітають з лондонських Хітроу та Гатвіка, просять попередньо перевіряти статус свого рейсу перед приїздом в аеропорти, де у вихідні панував хаос, зазначається в статті.
Тим не менш, British Airways заявила, що буде працювати за повним розкладом в Гатвику, а також має намір здійснити всі далекі рейси і основну частину ближніх рейсів з аеропорту Хітроу в понеділок. За даними представників авіакомпанії, British Airways домоглася “відчутного прогресу” у відновленні ІТ-системи після збою, в результаті якого на землі залишилися тисячі пасажирів.
“Ми працювали за повним графіком в Гатвику в неділю, – заявив прес-секретар авіаперевізника. – У Хітроу ми здійснили практично всі заплановані рейси на далекі відстані, хоча наслідки суботньої перерви в польотах призвели до скорочення кількості коротких рейсів”.
“Ми знову приносимо вибачення клієнтам за зрив планів і незручності, які вони відчувають, і дякуємо їм за терпіння”, – йдеться в повідомленні British Airways.
Як повідомлялося, в суботу авіакомпанія скасувала всі рейси з аеропорту Хітроу та Гатвік через масштабний збій в своїй комп’ютерній системі, причиною якого називають перерву в подачі електропостачання. Версія про кібератаку не розглядається.
Вилетіти з лондонських аеропортів не змогли тисячі пасажирів. Тим, кого вдалося пересадити на рейси інших авіакомпаній, довелося подорожувати без багажу. Проблеми в роботі British Airways збіглися з початком тижневих шкільних канікул у Великобританії, а в понеділок біржі та фінансові установи країни не працюють через банківський вихідний.
British Airways заявила про готовність виплатити компенсації і поміняти бажаючим квитки. Пасажири рейсів з Гатвіка і Хітроу за бажання можуть перенести політ на будь-яку дату аж до 10 червня, навіть якщо їхній рейс буде здійснюватися за розкладом. Ті ж, хто повинен був летіти 27 травня, але не зміг цього зробити через збій, зможуть здати квитки або обміняти їх на інші рейси до листопада.
В неділю з 6 до 9 ранку з Хітроу повинен був вилетіти 91 рейс, однак за розкладом вирушили тільки 42. Були скасовані 29 рейсів, інші відкладалися. З Гатвіка вилетіли 19 літаків, скасуваний був всього один рейс в Амстердам.
Тисячі одиниць багажу залишаються в аеропорту Хітроу, але British Airways просить пасажирів не приїжджати за валізами в аеропорт, щоб не створювати зайвого стовпотворіння. Багаж буде відправлений власникам за домашніми адресами.
Рейси інших авіакомпаній з лондонських аеропортів злітали і приземлялися за розкладом.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас