Google простежить за тим, що ми купуємо в торгових центрах


Google простежить за тим, що ми купуємо в торгових центрах

Google почала використовувати мільярди записів про банківські транзакції, щоб довести, що онлайн-реклама дійсно спонукає людей робити покупки, і не тільки в інтернет-магазинах, але і в реальних торгових центрах.

Цей крок дозволить Google визначити обсяги продажу, які породжують рекламні кампанії в мережі — мета, яка давно манить всю рекламну індустрію. Однак, вона ж спричиняє нову хвилю побоювань щодо збереження конфіденційних даних.

Для збору даних для свого рекламного колоса Google вже аналізує історію пошуку в мережі і геолокацію, використовує відомості, отримані від YouTube, Gmail, Google Maps і Google Play. Вся ця інформація «прив’язується» до акаунта користувача.

Нові дані про банківські картки дозволять компанії зв’язати цифровий слід клієнта з записами про покупки в реальному світі. І багато хто може вважати це вторгненням в особистий простір, незважаючи на запевнення Google про те, що компанія зробить всі необхідні кроки для захисту особистої інформації.

Google не повідомляє подробиць про те, як буде працювати ця система і які компанії стануть аналізувати дані кредитних і дебетових карток, повідомляє The Washington Post, але говорить, що захист конфіденційної інформації буде покладено на патентовані математичні формули, які приховають імена покупців, тому пов’язати особу клієнта з часом, місцем і сумою покупки буде неможливо.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua