Google простежить за тим, що ми купуємо в торгових центрах
Google почала використовувати мільярди записів про банківські транзакції, щоб довести, що онлайн-реклама дійсно спонукає людей робити покупки, і не тільки в інтернет-магазинах, але і в реальних торгових центрах.
Цей крок дозволить Google визначити обсяги продажу, які породжують рекламні кампанії в мережі — мета, яка давно манить всю рекламну індустрію. Однак, вона ж спричиняє нову хвилю побоювань щодо збереження конфіденційних даних.
Для збору даних для свого рекламного колоса Google вже аналізує історію пошуку в мережі і геолокацію, використовує відомості, отримані від YouTube, Gmail, Google Maps і Google Play. Вся ця інформація «прив’язується» до акаунта користувача.
Нові дані про банківські картки дозволять компанії зв’язати цифровий слід клієнта з записами про покупки в реальному світі. І багато хто може вважати це вторгненням в особистий простір, незважаючи на запевнення Google про те, що компанія зробить всі необхідні кроки для захисту особистої інформації.
Google не повідомляє подробиць про те, як буде працювати ця система і які компанії стануть аналізувати дані кредитних і дебетових карток, повідомляє The Washington Post, але говорить, що захист конфіденційної інформації буде покладено на патентовані математичні формули, які приховають імена покупців, тому пов’язати особу клієнта з часом, місцем і сумою покупки буде неможливо.
За матеріалами: hightech.fm
Поділитися новиною