494
Авіакомпанії світу змінили правила обміну бонусних миль на квитки
— Світ
Авіакомпанії світу ускладнили доступ до авіаквитків, які можна отримати в рамках програм лояльності.
Про це свідчить щорічний рейтинг Reward Seat Availability компанії CarTrawler.
Згідно з рейтингом, у цьому році безкоштовні місця для постійних клієнтів знайшлися на 72,4% рейсів проти 76,6% у 2016 році.
“В авіакомпаніях за межами США справи йдуть не так добре, як тут, в США, і багато з цих іноземних авіакомпаній радше продадуть місце в літаку за гроші, а не віддадуть його пасажиру, який часто літає”, – заявив Джей Соренсен – президент консалтингової компанії IdeaWorks, що проводила дослідження на замовлення CarTrawler.
Як і в останні роки, рейтинг з 25 авіаперевізників очолила американська Southwest Airlines, повідомляє CNBC. Отримати квиток за бонусні милі можна було на всіх рейсах цієї компанії, стверджує IdeaWorks.
На другому місці – JetBlue з коефіцієнтом 94,3% рейсів, далі йдуть Lufthansa (включаючи рейси Swiss Austrian), Air Berlin і Air Canada, показники яких перевищують 90%.
Останньою в списку виявилася колумбійська авіакомпанія Avianca, що надає безкоштовні місця для постійних клієнтів лише в 38,6% випадків.
За словами Соренсена, дискаунтери частіше готові знайти місце для учасників програм лояльності, а на внутрішніх рейсах такий квиток отримати простіше, ніж на міжнародних.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною
Також за темою
Через шатдаун американські військові можуть залишитися без зарплат
Де в Європі туристи провели найбільше ночей (інфографіка)
США та Китай досягли домовленості щодо продажу TikTok
Ryanair запускає нові маршрути із польського міста
Темпи зростання економіки Китаю сповільнилися до мінімуму за рік
Україна серед лідерів за дешевизною інтернету: які ще країни потрапили до ТОП-5
