2220
У Росії з тріском провалився "конкурент" Google
— Фондовий ринок
“Ростелеком” визнав невдалою спробу створення національного пошуковика “Супутник”, запущеного навесні 2014 року, і тепер думає про те, як переорієнтувати його на інші завдання.
Один зі співрозмовників видання зазначив, що як технічний проект “Супутник” відбувся, але як популярний в рунеті пошуковик – ні. За даними LiveInternet, у sputnik.ru немає навіть 1% пошукового ринку рунета. Так, у квітні кількість переходів із “Супутника” на інші російські сайти склало близько 100,8 тисяч, тоді як у найпопулярніших пошуковиків – “Яндекс” і Google були мільярди переходів. Частка “Яндекса” в квітні склала 54%, Google – 40,8%, Mail.ru – 4,4%, зафіксував LiveInternet.
Як вважає одне з джерел видання, “Ростелеком” може переорієнтувати “Супутник” на завдання, пов’язані з розрахунком великих даних, оскільки повністю закривати проект, який позиціонувався як національний пошуковик, “неправильно”. За його словами, остаточне рішення компанія прийме до 1 червня. Долю “Супутника” буде вирішувати новий президент “Ростелекома” Михайло Осеєвський.
Представник “Ростелекому” Андрій Поляков підтвердив газеті, що плани розвитку “Супутника” зараз переглядаються, будуть внесені “корективи, що відповідають дійсності”, бо необхідно підвищити ефективність і знизити витрати проекту.
За матеріалами: Укрінформ
Поділитися новиною
Також за темою
Vivo розсекретила новий смартфон
Siri таємно використовуватиме Google Gemini
Складаний смартфон Samsung з потрійним екраном вже на підході
Mazda не зможе викупити свою 50% частку у спільному підприємстві з виробництва автомобілів у рф: чому так
На Полтавщині судитимуть фігурантів схеми заволодіння 5 млн грн на ремонті свердловин
Депутати пропонують запустити нову модель компенсації інвестицій через податки
