У Києві впорядкують рекламні конструкції
Київська міська державна адміністрація (КМДА) спільно зі столичними операторами ринку зовнішньої реклами визначили низку центральних вулиць міста, на яких буде реалізований перший пілотний проект з упорядкування розміщення рекламних конструкцій.
Згідно з повідомленням на веб-сайті КМДА в четвер, у проект увійшли вул. Велика Васильківська (від площі Льва Толстого до вул. Хрещатик), вул. Хрещатик, вул. Грушевського (від Європейської площі до стадіону “Динамо”), Володимирський узвіз-Боричів узвіз, Поштова площа та вул. Сагайдачного.
Як наголошується в повідомленні, реалізація пілотного проекту передбачає демонтаж всіх конструкцій, які не відповідають новим правилам розміщення зовнішньої реклами, та встановлення конструкцій узгодженого типу в дозволених місцях.
Як наголошується в повідомленні, реалізація пілотного проекту передбачає демонтаж всіх конструкцій, які не відповідають новим правилам розміщення зовнішньої реклами, та встановлення конструкцій узгодженого типу в дозволених місцях.
За даними КМДА, оператори зовнішньої реклами вже розпочали роботи з демонтажу конструкцій і підготовчі роботи для монтажу нових конструкцій у зоні проектування. Для виконання проекту знадобиться виготовити і змонтувати 56 нових рекламних конструкцій на загальну суму близько 4 млн грн. Загальний обсяг інвестицій операторів зовнішньої реклами в проект з урахуванням всіх робіт і зобов’язань за контрактами складе понад 5 млн грн.
“Частину Хрещатика, Володимирський узвіз, вул. Сагайдачного вже звільнено від засилля зовнішньої реклами. Реалізація пілотного проекту триває. На вулицях, що увійшли до нього, кількість конструкцій зменшено у чотири рази – з існуючих 268 до 71 конструкції. На прикладі цих вулиць ми побачимо, яким Київ стане вже в найближчі рік-півтора, після розробки і впровадження схем вулиць”, – цитується в повідомленні заступник голови КМДА Олексій Рєзніков.
За словами голови Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксани Поліщук, учасники асоціації зацікавлені в якнайшвидшій розробці та реалізації схем вулиць на всій території столиці, оскільки результатом цього стане значне підвищення ефективності зовнішньої реклами як медіа.
“Місто вже давно потребувало рішучих змін і впорядкування у сфері розміщення рекламних засобів, і зараз ми маємо спільно розроблений документ, який дозволить разом навести лад і зробити Київ красивим і безпечним”, – зазначає О. Поліщук.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною