У Києві впорядкують рекламні конструкції — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Києві впорядкують рекламні конструкції

Казна та Політика
167
Київська міська державна адміністрація (КМДА) спільно зі столичними операторами ринку зовнішньої реклами визначили низку центральних вулиць міста, на яких буде реалізований перший пілотний проект з упорядкування розміщення рекламних конструкцій.
Згідно з повідомленням на веб-сайті КМДА в четвер, у проект увійшли вул. Велика Васильківська (від площі Льва Толстого до вул. Хрещатик), вул. Хрещатик, вул. Грушевського (від Європейської площі до стадіону “Динамо”), Володимирський узвіз-Боричів узвіз, Поштова площа та вул. Сагайдачного.
Як наголошується в повідомленні, реалізація пілотного проекту передбачає демонтаж всіх конструкцій, які не відповідають новим правилам розміщення зовнішньої реклами, та встановлення конструкцій узгодженого типу в дозволених місцях.
За даними КМДА, оператори зовнішньої реклами вже розпочали роботи з демонтажу конструкцій і підготовчі роботи для монтажу нових конструкцій у зоні проектування. Для виконання проекту знадобиться виготовити і змонтувати 56 нових рекламних конструкцій на загальну суму близько 4 млн грн. Загальний обсяг інвестицій операторів зовнішньої реклами в проект з урахуванням всіх робіт і зобов’язань за контрактами складе понад 5 млн грн.
“Частину Хрещатика, Володимирський узвіз, вул. Сагайдачного вже звільнено від засилля зовнішньої реклами. Реалізація пілотного проекту триває. На вулицях, що увійшли до нього, кількість конструкцій зменшено у чотири рази – з існуючих 268 до 71 конструкції. На прикладі цих вулиць ми побачимо, яким Київ стане вже в найближчі рік-півтора, після розробки і впровадження схем вулиць”, – цитується в повідомленні заступник голови КМДА Олексій Рєзніков.
За словами голови Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксани Поліщук, учасники асоціації зацікавлені в якнайшвидшій розробці та реалізації схем вулиць на всій території столиці, оскільки результатом цього стане значне підвищення ефективності зовнішньої реклами як медіа.
“Місто вже давно потребувало рішучих змін і впорядкування у сфері розміщення рекламних засобів, і зараз ми маємо спільно розроблений документ, який дозволить разом навести лад і зробити Київ красивим і безпечним”, – зазначає О. Поліщук.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас