Chernovetskyi Investment Group інвестувала шестизначну суму в український e-commerce сервіс


Chernovetskyi Investment Group інвестувала шестизначну суму в український e-commerce сервіс

Інвестиційна компанія Chernovetskyi Investment Group (CIG) інвестувала шестизначну суму в український e-commerce сервіс персональних рекомендацій Softcube.

Про це повідомляють у прес-службі компанії.

Залучені кошти будуть використані для посилення функцій продажів і маркетингу, а також для виходу на європейський ринок.

“При цьому проект залишається українським. Це принципова позиція для нас як для інвесторів”, – відзначає керуючий партнер Chernovetskyi Investment Group (CIG) Володимир Кривко.

Він нагадав, що CIG давно розглядає e-commerce стартапи в якості об’єкта для інвестицій. “Ринок онлайн-покупок зростає величезними темпами, і переоцінити його з точки зору інвестування дуже складно”, – кажуть у CIG.

За словами фаундера Softcube (Chief Executive Optimist Officer) Олега Лесова, компанія обирала інвестора, який не просто зможе фінансово підтримати компанію, але і реально допомогти у її розвитку.

Зазначимо, Softcube заснований на досить складній методології, але при цьому легко вбудовується в будь-який інтернет-магазин. Сервіс допомагає покупцям визначитися з вибором, а ритейлеру – збільшити продажі. Так, Softcube використовує дані про товари та аналізує купівельну історію, щоб сформувати персональні рекомендації для онлайн-покупців.

Результати таких smart рекомендацій подаються в блоках «З цим товаром найчастіше купують», «Люди, які цікавилися цим товаром, також цікавилися» і т. д. Крім того, в рамках співпраці з системою онлайн-маркетингу eSputnik, персональні рекомендації також доступні для розсилки по e-mail і SMS. Як результат Softcube дозволяє ритейлерам збільшити обсяги онлайн-продажів в середньому на 7-12%.

Нагадаємо, Softcube заснований у 2012 році Олегом Лесовим, в 2013 до нього приєднався Роман Захаров. Олег раніше керував IT-департаментом мережі аптек. Роман – математик і вчений, який раніше займався біоінформатикою в Universite Catolique du Lovain (Бельгія, входить до Рейтингу кращих університетів світу).

Сьогодні Softcube – це українська продуктова компанія з офісом в Дніпрі, яка створює персональні рекомендації рівня Amazon і Netflix. Серед клієнтів Softcube: Yves Rocher, Алло, Фокстрот, leBoutique, Studio Moderna (бренди TopShop, Dormeo). Softcube працює з магазинами в 11 країнах світу, обробляє понад 500 ГБ даних. Тільки в Україні Softcube знає, що шукають у магазинах понад 15 млн користувачів на місяць.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Chernovetskyi Investment Group інвестувала шестизначну суму в український e-commerce сервіс» на Finance.ua - 3.5
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua