Авіакомпанії США пообіцяли поліпшити сервіс і скоротити овербукінг
Представники найбільших авіакомпаній США на слуханнях у Палаті представників Конгресу пообіцяли підвищити якість обслуговування клієнтів і обмежити практику овербукінгу (продажу більшої кількості квитків, ніж кількість місць в салоні).
Слухання проводилися на тлі низки інцидентів, у більшості з яких фігурувала United Airlines. Зокрема, 9 квітня пасажир був насильно вигнаний з літака через овербукінг, до цього компанія відмовилася пустити на рейс двох дівчаток, одягнених в легінси, а потім на її борту за нез’ясованих обставин помер гігантський кролик.
Голова United Оскар Муньос приніс особисті вибачення за інцидент з пасажиром, зазначивши, що це був “жахливий провал” для компанії. Також він пообіцяв переглянути політику компанії щодо овербукінга і збільшити компенсацію пасажирам, які добровільно відмовляються від місця на рейсі, до $10 тис.
Його колеги з American Airlines і Alaska Airlines також оголосили про плани скоротити кількість випадків овербукінга, а Southwest Airlines пообіцяла відмовитися від цієї практики.
“Скористайтеся цією можливістю змінитися на краще, – заявив голова транспортного комітету Палати представників Білл Шустер. – Якщо ви цього не зробите, ми вживемо заходів, які вам не сподобаються”.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною