Tesla повністю автоматизує виробничі лінії Model 3 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Tesla повністю автоматизує виробничі лінії Model 3

Технології&Авто
814
За три місяці до запуску виробництва електромобіля Model 3 компанія Ілона Маска приступила до встановлення роботизованих систем Kuka на заводі у Фримонті. Сотні роботів з часом повністю автоматизують виробничі лінії, а люди будуть лише керувати машинами.
Tesla почала використовувати роботів на виробництві ще в 2014 році. Перші автоматизовані системи німецької компанії Kuka Robotics використовуються для випуску електромобілів Model S, Model X і енергетичних продуктів компанії. У найближчі сім років фабрику Tesla у Фримонті чекає поповнення. Анонімний користувач форуму SoutheastTraders, який представився сервісним інженером Kuka Robotics, опублікував фотографії з встановленням і розпакуванням нової партії роботів на заводі Tesla.
За словами користувача форуму, в найближчі сім тижнів Kuka Robotics встановить на заводі 467 одиниць робототехніки. Як зазначав глава Tesla Ілон Маск, для роботи над одним автомобілів використовується до 15 роботів Kuka.
Як повідомляє Futurism, роботи займуться складанням електромобіля Model 3, запуск виробництва якого запланований на літо 2017 року. Системи Kuka Robotics займуться точковою і лазерною зваркою, обробленням та вантаженням матеріалів та іншими завданнями.
Раніше Ілон Маск повідомляв, що для виробництва Model 3 на фабриці Tesla сформують «інопланетний дредноут» — інноваційну систему складання автомобілів. Початковий етап автоматизації виробництва Маск назвав «версією 0,5». Коли обладнання досягне «версія 3», основну механічну роботу на заводі будуть виконувати роботи. «Якщо на виробничій лінії працюють люди, то весь процес залежить від їхньої швидкості. Тому на виробничих лініях людей не буде взагалі. Вони будуть керувати машинами, оновлювати їх і розбиратися з поломками», — цитує Маска Electrek.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас