На кого став більше скаржитися бізнес в Україні


На кого став більше скаржитися бізнес в Україні

У першому кварталі 2017 року бізнес-омбудсмен отримав від бізнесу 264 скарги і закрив рекордну кількість розслідувань за всю історію роботи в Україні — 206, сказано в повідомленні Ради бізнес-омбудсмена. Бізнесу вдалося повернути 1,1 млрд грн.

“Порівняно з минулим роком кількість звернень на дії прокуратури збільшилася на 60%”, — повідомили в Раді.

Найчастіше бізнес непокоїли податкові питання — 45% від загальної кількості звернень. Водночас, кількість скарг на дії фіскалів знизилася на 16% у порівнянні з попереднім кварталом. Крім того, бізнес активно скаржився на дії органів місцевого самоврядування, силових структур і митні питання.

Основним джерелом звернень (70% скарг) залишилися представники малого і середнього бізнесу, які працюють у сферах торгівлі, промисловості, сільського господарства і нерухомості. Найактивніше зверталися підприємці з Києва (98), Київської (23), Одеської (23) і Харківської (20) областей.

73% скарг подали українські компанії. Примітно, що в порівнянні з минулим кварталом на 25% збільшилася кількість звернень від компаній з іноземними інвестиціями.

Найбільше скарг надійшло на Державну фіскальну службу України (53%) та органи місцевого самоврядування (9%). Вдвічі зменшилася кількість скарг на державні компанії, а Міністерство інфраструктури і державні фонди вибули зі списку держорганів, на які скаржилися найчастіше.

Держоргани виконали 86% рекомендацій бізнес-омбудсмена до кінця першого кварталу.

“Держоргани повинні активніше виконувати рекомендації з наших системних звітів, щоб бізнес-клімат в країні швидше змінився на краще”, — зазначив бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua