Особисту мотивацію працівників можна підвищити з допомогою гейміфікації — думка експерта


Особисту мотивацію працівників можна підвищити з допомогою гейміфікації — думка експерта

Реалізація намічених цілей, які ведуть до отримання прибутку – один з головних пріоритетів будь-якого бізнесу. І, як показує практика, якщо справа стосується продажів, особливо важливу роль у цьому процесі відіграє особиста мотивація співробітників.

Найефективнішим методом у цій сфері є гейміфікація (підхід, коли ігрові механіки застосовуються в неігрових процесах. Використовується для підвищення ефективності вирішення повсякденних або бізнес-завдань — ред.) робочого процесу і визнання важливості ролі кожного окремого співробітника.

Про це під час практичної конференції Finsales2017 заявив Ергюн Бірол, член правління “Ketchup Loyalty Marketing”.

За його словами, завдяки сучасним технологіям високу продуктивність співробітників можна забезпечити шляхом впровадження автоматизованої програми лояльності співробітників організації.

В чому сіль?

“Наприклад спеціальний сервіс “Sales Motivation” забезпечує комунікації в робочому процесі і здоровий дух суперництва. Також, завдяки системі винагород заохочуються кращі працівники і, таким чином, співробітник отримує необхідне йому визнання в команді», – пояснює Бірол.

Зі слів експерта, все вищезгадане в сукупності з бонусними сюрпризами і рейтингом створює в компанії стійкі команди і проводить навчання прийомам роботи.

Згідно з даними “Ketchup Loyalty Marketing”, ця методика дає розвиток та інсайти співробітникам, а також підтримує командний дух, що в кінцевому підсумку підвищує результати продажів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua