"Укрзалізниця" розробить стандарти пасажирського сервісу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Укрзалізниця" розробить стандарти пасажирського сервісу

Фондовий ринок
311
ПАТ “Укрзалізниця” працює над створенням стандартів пасажирського сервісу, повідомив директор з пасажирських перевезень і сервісу ПАТ Ігор Романків.
“Будь-який бізнес має стандарт роботи. Так повинно бути і на залізниці, щоб, наприклад, на питання до провідника, де знаходиться 12-й вагон, він відповідав не “туди”, а “в цей бік, через один вагон”, – сказав він в інтерв’ю.
Далі, за його словами, проводиться робота з поширення електронного квитка. “Плануємо обладнати всі поїзди, включаючи регіональні, мобільними терміналами контролю документів, що дозволить нам продавати онлайн-квитки на всі поїзди і не змушувати людей йти в касу”, – сказав В. Романків.
Крім того, “Укрзалізниця” розвиває послуги автомобілевозів внаслідок зростаючого обсягу таких перевезень.
“Є попит і на преміальний сегмент – вагони-салони. Вони також будуть доступні для замовлення. Крім того, ми повністю змінимо підхід до формування комплектів постільної білизни: вона повинна бути чистою, сухою, високої якості. Працюємо також над новими технологіями гігієнічної і хімічної обробки салонів. Думаємо, як покращити сервіс харчування в поїздах”, – повідомив він.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас