До 2020 року банки будуть взаємодіяти з клієнтами через ШІ
У найближчі роки банки знатимуть про своїх клієнтів найдрібніші подробиці, а спілкування з фінансовими установами перейде в соцмережі. Штучний інтелект зробить банківські сервіси максимально персоналізованими, а чатботи будуть з легкістю імітувати реальних співробітників. Таких висновків дійшли аналітики Accenture.
В опитуванні консалтингової компанії Accenture взяло участь 600 провідних банкірів, а також кілька вчених і представників ІТ-індустрії. На основі зібраних даних аналітики склали звіт Banking Technology Vision 2017.
Як не парадоксально, але технології зроблять підхід банків до роботи з клієнтами більш персоналізованим, а не автоматизованим і шаблонним. Персоналізація стане можливою завдяки великим обсягам даних про клієнтів. Четверо з п’яти банкірів вважають, що штучний інтелект призведе до революції в системі збору інформації і роботи з людьми. Вже через три роки більшість банків буде взаємодіяти з клієнтами через ШІ-системи, повідомляє BBC.
Алгоритми дозволять зробити інтерфейс більш простим і доступним. Віртуальні помічники будуть давати людям поради, а провести транзакцію можна буде через соціальні мережі та месенджери. Accenture вже розробляє для банків систему взаємодії з клієнтами через голосового помічника Alexa від Amazon.
З часом банки навчаться автоматично перетворювати мовлення на текст, тому під час дзвінка всі дані будуть автоматично заноситься в спеціальні форми. Клієнтам не доведеться заходити на сайти і заповнювати численні анкети.
При цьому більшість користувачів воліють спілкуватися не з роботом, а з реальною людиною. Але, як відзначають аналітики, ШІ навчиться достовірно імітувати реальних операторів, тому люди навіть не помітять різниці.
За матеріалами: hightech.fm
Поділитися новиною