Власник «Київстару» змінить назву


Власник «Київстару» змінить назву

VimpelCom Ltd., що володіє українським мобільним оператором «Київстар», прийняла рішення змінити назву на VEON. Про це йдеться в звіті компанії за четвертий квартал 2016 року. Це питання акціонери холдингу обговорять на позачергових зборах 30 березня.

«Сьогодні – початок нової надихаючої ери, коли Vimpelcom стає VEON. Наш ребрендинг відображає амбіції перевинайти компанію, перетворивши її з телеком-холдингу на глобального технологічного лідера. Запуск VEON, нашої нової інтернет-платформи, принесе безкоштовні месенджер-сервіси, свіжу модель цифрового залучення і нові сервіси в сфері музики і фінансів для наших клієнтів. Ми також раді повідомити про укладення глобального партнерства з STUDIO+, Deezer і Mastercard, кожна з яких інтегрує нові сервіси в платформу VEON», – наводяться в звіті слова Жана Іва Шарльє, СЕО Vimpelcom.

Як говориться в документі, зміна назви «підкреслює прагнення компанії прискорити стратегію запуску інтернет-платформи VEON до кінця 2017 року».

VEON – це месенджер, розроблений співробітниками італійського оператора Wind (належить Vimpelcom). Він не є чимось незвичайним, користувачі мають всі популярні сьогодні функції: дзвінки, повідомлення і т.д. Головна відмінність – користувачі VEON не платять оператору за трафік усередині мережі, тоді як при використанні WhatsApp, iMesseges або Viber трафік рахується. Мессенджер вже працює в Італії, недавно запустився в Вірменії (на базі Beeline), а також планується до запуску ще в кількох країнах. Коли VEON запустять в Україні, в «Київстар» поки що не анонсували.

Мессенджер – одне зі сподівань Vimpelcom в зупинці відтоку користувачів, а також один з варіантів переходу до нової цифрової стратегії: в найближчому майбутньому компанія планує заробляти до 40% від мобільно-фінансового бізнесу, а не зв’язку. А монетизація VEON, який не приносить грошей з трафіку, буде йти за рахунок кооперації з іншими бізнесами (комісія за привід клієнта) і таргетованої реклами.

В Україні вже працює месенджер компанії Turkcell під назвою BiP. Кількість користувачів месенджера в країні lifecell не розкриває. Офіційно, за межами Туреччини месенджер скачали лише трохи більше одного мільйона разів, даних про активних користувача немає. Всього ж BiP завантажили близько 12 млн разів, основна маса користувачів – турки.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування