Власник «Київстару» змінить назву — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Власник «Київстару» змінить назву

Фондовий ринок
9045
VimpelCom Ltd., що володіє українським мобільним оператором «Київстар», прийняла рішення змінити назву на VEON. Про це йдеться в звіті компанії за четвертий квартал 2016 року. Це питання акціонери холдингу обговорять на позачергових зборах 30 березня.
«Сьогодні – початок нової надихаючої ери, коли Vimpelcom стає VEON. Наш ребрендинг відображає амбіції перевинайти компанію, перетворивши її з телеком-холдингу на глобального технологічного лідера. Запуск VEON, нашої нової інтернет-платформи, принесе безкоштовні месенджер-сервіси, свіжу модель цифрового залучення і нові сервіси в сфері музики і фінансів для наших клієнтів. Ми також раді повідомити про укладення глобального партнерства з STUDIO+, Deezer і Mastercard, кожна з яких інтегрує нові сервіси в платформу VEON», – наводяться в звіті слова Жана Іва Шарльє, СЕО Vimpelcom.
Як говориться в документі, зміна назви «підкреслює прагнення компанії прискорити стратегію запуску інтернет-платформи VEON до кінця 2017 року».
VEON – це месенджер, розроблений співробітниками італійського оператора Wind (належить Vimpelcom). Він не є чимось незвичайним, користувачі мають всі популярні сьогодні функції: дзвінки, повідомлення і т.д. Головна відмінність – користувачі VEON не платять оператору за трафік усередині мережі, тоді як при використанні WhatsApp, iMesseges або Viber трафік рахується. Мессенджер вже працює в Італії, недавно запустився в Вірменії (на базі Beeline), а також планується до запуску ще в кількох країнах. Коли VEON запустять в Україні, в «Київстар» поки що не анонсували.
Мессенджер – одне зі сподівань Vimpelcom в зупинці відтоку користувачів, а також один з варіантів переходу до нової цифрової стратегії: в найближчому майбутньому компанія планує заробляти до 40% від мобільно-фінансового бізнесу, а не зв’язку. А монетизація VEON, який не приносить грошей з трафіку, буде йти за рахунок кооперації з іншими бізнесами (комісія за привід клієнта) і таргетованої реклами.
В Україні вже працює месенджер компанії Turkcell під назвою BiP. Кількість користувачів месенджера в країні lifecell не розкриває. Офіційно, за межами Туреччини месенджер скачали лише трохи більше одного мільйона разів, даних про активних користувача немає. Всього ж BiP завантажили близько 12 млн разів, основна маса користувачів – турки.
За матеріалами:
ain.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас