9102
Власник «Київстару» змінить назву
— Фондовий ринок
VimpelCom Ltd., що володіє українським мобільним оператором «Київстар», прийняла рішення змінити назву на VEON. Про це йдеться в звіті компанії за четвертий квартал 2016 року. Це питання акціонери холдингу обговорять на позачергових зборах 30 березня.
«Сьогодні – початок нової надихаючої ери, коли Vimpelcom стає VEON. Наш ребрендинг відображає амбіції перевинайти компанію, перетворивши її з телеком-холдингу на глобального технологічного лідера. Запуск VEON, нашої нової інтернет-платформи, принесе безкоштовні месенджер-сервіси, свіжу модель цифрового залучення і нові сервіси в сфері музики і фінансів для наших клієнтів. Ми також раді повідомити про укладення глобального партнерства з STUDIO+, Deezer і Mastercard, кожна з яких інтегрує нові сервіси в платформу VEON», – наводяться в звіті слова Жана Іва Шарльє, СЕО Vimpelcom.
Як говориться в документі, зміна назви «підкреслює прагнення компанії прискорити стратегію запуску інтернет-платформи VEON до кінця 2017 року».
VEON – це месенджер, розроблений співробітниками італійського оператора Wind (належить Vimpelcom). Він не є чимось незвичайним, користувачі мають всі популярні сьогодні функції: дзвінки, повідомлення і т.д. Головна відмінність – користувачі VEON не платять оператору за трафік усередині мережі, тоді як при використанні WhatsApp, iMesseges або Viber трафік рахується. Мессенджер вже працює в Італії, недавно запустився в Вірменії (на базі Beeline), а також планується до запуску ще в кількох країнах. Коли VEON запустять в Україні, в «Київстар» поки що не анонсували.
Мессенджер – одне зі сподівань Vimpelcom в зупинці відтоку користувачів, а також один з варіантів переходу до нової цифрової стратегії: в найближчому майбутньому компанія планує заробляти до 40% від мобільно-фінансового бізнесу, а не зв’язку. А монетизація VEON, який не приносить грошей з трафіку, буде йти за рахунок кооперації з іншими бізнесами (комісія за привід клієнта) і таргетованої реклами.
В Україні вже працює месенджер компанії Turkcell під назвою BiP. Кількість користувачів месенджера в країні lifecell не розкриває. Офіційно, за межами Туреччини месенджер скачали лише трохи більше одного мільйона разів, даних про активних користувача немає. Всього ж BiP завантажили близько 12 млн разів, основна маса користувачів – турки.
За матеріалами: ain.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Чому Apple може перейменувати iPhone 18
OnePlus розробляє смартфон із батареєю 8000 мАг
iPhone Air може стати випробувальним майданчиком для iPhone Fold
Маск пообіцяв перемогти бідність за допомогою армії роботів
ПриватБанк отримав понад 50 млрд грн прибутку з початку року: основні результати банку
АМКУ закрив справу проти ПриватБанку на ринку еквайрингових послуг
