0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні розпочався переділ ринку таксі


В Україні розпочався переділ ринку таксі

Побоювання українських таксистів виправдалися повною мірою: мобільні додатки на замовлення авто, які з’явилися не так давно, стали активно відтягувати на себе клієнтів класичних диспетчерських служб. Останні терплять через це збитки і багато хто вже змушений виставляти свій бізнес на продаж. А оскільки майже всі нововведення починаються в столиці, першими удар прийняли київські служби.

В кінці минулого року в одному тільки Києві продавалося до сотні служб, але позбутися їх вийшло далеко не у всіх – відбулися лише одиничні угоди. Компанії продавалися за ціною від 1 тис. доларів до 20 тис. доларів.

Їх могли купити, наприклад, за “красиві” номер і назву. А так потенційних покупців дуже мало. Тому багато служб змушені просто закриватися.

Так, замість 300 компаній до осені може залишитися не більше 100. Конкуренція, яку створили Uber, Uklon і ін., багатьом виявилася не під силу. Свій шматок пирога новачки вже відхопили, і поки не наб’ють клієнтуру і водіїв – не зупиняться.

Цю тенденцію підтвердили і в самих службах таксі. При цьому зазначивши, що в інших містах України поки що не все так погано – там не така гостра конкуренція, що дозволяє філіям київських диспетчерських служб привільно відчувати себе в регіонах.

Щоб залишатися на плаву, деякі традиційні служби почали вводити і у себе можливість замовлення таксі онлайн. Але гарний мобільний додаток коштує не менше 50 тис. доларів, і далеко не всі потягнуть такі інвестиції. Та й така функція в разі роботи лише для однієї конкретної служби не є панацеєю.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua