Поза конкуренцією: Amazon покращує свої позиції на ринку e-commerce


Поза конкуренцією: Amazon покращує свої позиції на ринку e-commerce

У 2016 році на компанію-гіганта у сфері e-commerce, Amazon, припало 53% приросту у сфері електронної комерції в США. Це означає, що Amazon отримала 53 центи від кожного долара, витраченого онлайн у Сполучених Штатах торік.

Згідно з дослідженням Slice Intelligence, на Amazon припало 43% усієї виручки, отриманої онлайн-ритейлерами у США торік.

В 2015 році в компанії Macquarie повідомили, що 51% приросту онлайн-продажів припав на Amazon. У 2013 і 2014 роках показник був на рівні 33% та 36% відповідно.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua