610
Поза конкуренцією: Amazon покращує свої позиції на ринку e-commerce
— Фондовий ринок
У 2016 році на компанію-гіганта у сфері e-commerce, Amazon, припало 53% приросту у сфері електронної комерції в США. Це означає, що Amazon отримала 53 центи від кожного долара, витраченого онлайн у Сполучених Штатах торік.
Згідно з дослідженням Slice Intelligence, на Amazon припало 43% усієї виручки, отриманої онлайн-ритейлерами у США торік.
В 2015 році в компанії Macquarie повідомили, що 51% приросту онлайн-продажів припав на Amazon. У 2013 і 2014 роках показник був на рівні 33% та 36% відповідно.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною
Також за темою
У камері iPhone Air і 17 Pro виявлено дефект, що псує фотографії
Успішна приватизація: переможець аукціону сплатив 608,1 млн грн за 100% акцій «Вінницяпобутхім»
ТОП-6 найтонших смартфонів на Android (фото)
«Ковальська» вдруге програла у Верховному суді проти АМКУ
США та Китай досягли рамкової угоди щодо TikTok
НБУ радить уряду ліквідувати ПІН Банк замість передачі «Укрпошті»