Кличко пообіцяв оперативно реагувати на комунальні скарги киян — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кличко пообіцяв оперативно реагувати на комунальні скарги киян

Казна та Політика
304
Всі скарги киян на якість отримуваних комунальних послуг і некоректні розрахунки будуть мати оперативну реакцію столичної влади. Про це під час розширеного засідання колегії КМДА заявив мер Києва Віталій Кличко.
Він зазначив, що столиці довелося в складних умовах готуватися до цього опалювального сезону.
“Але ми зробили все, щоб в опалювальний сезон в квартирі кожного киянина було тепло”, – підкреслив він.
Київський міський голова зазначив, що, крім суперечок між “Київенерго” і НАК “Нафтогаз”, додався фактор колосального зростання тарифів на житлово-комунальні послуги.
“На формування тарифів ми як міська влада не впливаємо. Крім єдиного тарифу – за обслуговування прибудинкових територій. Він не був збільшений”, – нагадав Віталій Кличко.
Мер Києва також підкреслив, що столична влада взяла на себе відповідальність і прийняла рішення про встановлення частини будинкових лічильників інвестиційної програми “Київенерго” за рахунок міських коштів, і на це було виділено 40 млн грн.
“Опалювальний сезон було розпочато вчасно і проходить без надзвичайних ситуацій. Всі системи життєзабезпечення працюють безперебійно. Проблеми, звичайно, є. Але ми намагаємося оперативно їх усувати”, – сказав Віталій Кличко.
Він зазначив, що для ліквідації пошкоджень і технологічних порушень теплових мереж були створені аварійно-відновлювальні бригади, які працюють в цілодобовому режимі.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас